Tıp OkuyanLarın Sınavdan 1 Hafta Önceki Halleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
    Konu Sahibi
Tıp OkuyanLarın Sınavdan 1 Hafta Önceki Halleri
İşte tıpta okuyanların sınavdan önceki halleri


İlk kazandığında:İnsan seviniyor haliyle



İlk hafta bittiğinde:Biraz bitkinlik var ama hala iyi durumdasın



İkinci hafta bittiğinde:Nasıl bir bataklığa saplandığını yavaş yavaş anlıyorsun



İlk sınavdan önce:Ben zaten yaparım diyorsun pek fazla bi çalışmaya gerek duymuyorsun



İlk sınav sırasındaınav anında hiçbişey bilmediğini anlıyorsun ama artık elden bişey gelmez önümüzdeki sınavlara bakcaz



İlk sınavdan sonraiskolojin bozulmuş olarak sıanvdan çıkıyorsun ama bi yandanda rahatlama hissi var



Final sınavından önce:tüm seneyi bitrmişsin aslında biraz rahatsın ama final seni geriyor yinede yapabilirim ben diyorsun



Finalden önce tüm notları öğrenmeye çalışırken:Aslında sene içinde hiçbirşey bilmediğini anlıyorsun (zaten onun için finale kaldın)



Finale 7 gün kala:Moralin bozulmuş ders çalışamıyorsun



Finale 6 gün kalaers çalışamadığın için stres yapıyorsun



Finale 5 gün kalatres yaptığın için ders çalışamıyorsun



Finale 4 gün kalaers çalışamadığın için stres yapıyorsun



Finale 3 gün kalatres yaptığın için ders çalışamıyorsun



Finale 2 gün kalaers çalışamadığın için stres yapıyorsun



Finale 1 gün kalatres yaptığın için ders çalışamıyorsun



Finalden 1 gece önceınav günü geldi çattı bildiklerini tekrar etmek lazım ama moral sıfır



Sınavdan bir saat önceöyleyecek söz yok



Sınav anı:Anlamadan geçip gidiyor



Sınavdan çıkışta:Yıkılmış bir durumdasın



Tatil boyuncaiskolojin iyice bozulmuş bir halde tüm tatili geçirmek zorunda kalıyorsun




 
  • Beğen
Tepkiler: burak9400


ArslanArif

ArslanArif

Üye
saol güzeldi
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
:ehe:ehe:ehe
 
erdem3113

erdem3113

Üye
:ehe:kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt