Tinerciler Okul Bastı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
bizim okula arasıra oluyo ufak çaplı ama bütün sınıflar toplanınca bi araya topukluyo adiler.
 
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 26 2005, 06&#58;01 PM) [post=237875]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(db&#045;jameson &#064; Dec 26 2005, 05&#58;45 PM) [post=237836]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
1-2 hafta öncesinde teknik servisin önünde saat 16 sularında gelen müşterilerimizin onardığımız ürünlerini gasp etmişler adamlar zorla girebildiler içeri
[/b][/quote]


Teknik servis mi?

Okula artık teknik servis mi deniyor..
[/b][/quote]
Konu başlığı okulda gasp ama ben çalıştığım iş yerimden bahsettim
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Dec 27 2005, 02&#58;51 PM) [post=238521]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
bizim okula arasıra oluyo ufak çaplı ama bütün sınıflar toplanınca bi araya topukluyo adiler.
[/b][/quote]Helal öyle olacak işte birbirinizi Kollayın Okulda O Adilere Fırsat wermeyin ßenim oturduğum yerde öyle bişey olamaz zaten Korkuyorlarda ßiraz ßizim o tarafa Gelmeye O ßakımdan
 
yaw koskoca okulda kimse önleyememiş mi :S

artık ne hallere kaldık
 
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(mavizeybek &#064; Dec 27 2005, 03&#58;12 PM) [post=238547]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw koskoca okulda kimse önleyememiş mi :S

artık ne hallere kaldık
[/b][/quote]ßaßacan öyle Diyorsunda hepsi küçcük Çoçuk Neyini Engellesin 10 12 yaş arasıdır büyük ihtimal Ama Lise&#39;ye Yemiyor Gelemezler.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(db&#045;jameson &#064; Dec 27 2005, 02&#58;56 PM) [post=238528]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Dec 26 2005, 06&#58;01 PM) [post=237875]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(db&#045;jameson &#064; Dec 26 2005, 05&#58;45 PM) [post=237836]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
1-2 hafta öncesinde teknik servisin önünde saat 16 sularında gelen müşterilerimizin onardığımız ürünlerini gasp etmişler adamlar zorla girebildiler içeri
[/b][/quote]


Teknik servis mi?

Okula artık teknik servis mi deniyor..
[/b][/quote]
Konu başlığı okulda gasp ama ben çalıştığım iş yerimden bahsettim
[/b][/quote]


Ben sizi kimya öğretmenisiniz diye hatırlıyordumda. Sanırım karıştırdım..
 
Onu yapan Liseyede qeLir Silahlarla yine lisede bişey yapamaz üniversitede silahı gören zaten direk abi ayaklarına yatar
 

muraoyak

Üye
ya bence en suçlu kişi anne ve babalar çocuk yapıp yapıp atıyo madem bakamayacaksın neden yapıyosun böle anne babalar kısırlaştırılımalı bence o çocuğun ne şuçu varki
 
<div class='quotetop'>(hackercihan &#064; Dec 27 2005, 03&#58;49 PM) [post=238578]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(mavizeybek &#064; Dec 27 2005, 03&#58;12 PM) [post=238547]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
yaw koskoca okulda kimse önleyememiş mi :S

artık ne hallere kaldık
[/b][/quote]ßaßacan öyle Diyorsunda hepsi küçcük Çoçuk Neyini Engellesin 10 12 yaş arasıdır büyük ihtimal Ama Lise&#39;ye Yemiyor Gelemezler.
[/b][/quote]


yaw ben onu kastedmemiştim
oradaki öğretmenlerin eli armutmu topluyomuş.
 

Salihyet

Üye
valla diğerlerinin eli bıçak topluyosa yapacak bişey yok
 
<div class='quotetop'>(salihyet &#064; Dec 30 2005, 07&#58;32 PM) [post=241335]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
valla diğerlerinin eli bıçak topluyosa yapacak bişey yok
[/b][/quote]

bak orası da doğru neyse konuyu saptırmayalım
 
sorunu tinercilerde aramamaları onları kim boş bulunduruyor onları düşünmeli
 

Vassili

Üye
evet yaa serbest kalmasınlar ilk önce kafalarını kesip taksim meydanında vücutlarını sarkıtcaksın?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...