aslankaplants
Üye
Kapı mı çalıyon kardeştıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktık
tıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktık
tıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktıktık
la mad eagle naptın foruma senin yorumdan itibaren tarih falan mavi yazmaya başladı
Bendede yesil yaziyo mad ne yaptin
ya 15097 yada mad eagle yaptı
Naptınızla foruma
la'yı düzeltelim.
- - - Eklendi - - -
ne ya naptım
Üzgünüm.
Ben layı çok kulllanırım.
bu sana saygısızlık ve seviyesizlik değil bilmeden kullanırsan kusura bakma
profilinde aydın yazıyor ama angaralısın galibaben birşey yapmadım
yok dostum lan olsaydı sıkıntı olurdu la'yı bende kullanırım ama forumda değil
Aydınlıyım ama bi aksilik olmazsa
(hazırlık sınıfında kalmak gibi) 5 sene Ankara da okucam
- - - Eklendi - - -
ya ben ikisinide kullanıyom ama kesinlikle ikiside samimiyet mahiyetindedir.
Bazrn farkında olmuyom
Evet yahu bendede basladı bu sorun nedense kalın ve farklı renklerde yazıyor.acaba forumda çalışma mı var
Saçmalama lütfen ben nasıl yapabilirim ki admin değilim
Sen yaptın zaten
Senin mesajdan itibaren başlıyo
Saçmalama lütfen ben nasıl yapabilirim ki admin değilim
bende farkettim profil yazıları falan kalınlaşmış bazı yerler yeşillenmiş
Abi bozdun forumu la( Konu gecmis ama bosver
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?