kfahaa
Üye
bize de morukluk bulaştırdıMoruğunkine benziyor
Yok yav telefonu eski haline getirdim sayılır4 Kattan Atlamayı Bir Daha Düşün
Yok yav telefonu eski haline getirdim sayılır
Telefon alınca atıcam ama Galaksi Ays ı hemide en yüskek yerdenOlsun Genede Atla İçinde Kalmasın
Telefon alınca atıcam ama Galaksi Ays ı hemide en yüskek yerden
O iş için 3310 öneririm bi ara sınıfta arkadaşa atmıştım. Keşke Tutsaydı.
Kulağım çınladı
Sıkıntı yok yav olaydan bi gün önce pcye android kurmuştum onun için arşivi 16gb flaşa aktarmışım yani arşivde kurtulduOlur be kardeş bende zamanında yapmıştım hayat devam ediyor)
Az önce salak gibi cwm den format system e basıyom zannedip format sd yaptım
Gitti 6gb lik arşiv içinde bi dünya apk vardı hepsini geçtim yedekler gitti beyler 3.kattan atlasam ölür müyüm
Üle ne hortlatıyon konuyu12 kat daha iyi %100 Denenmiştir
{°≥°}
Geçmiş olsun Senin rom gitmiş ben 2 günde bi yedek alıp pc ye atıyodumBende note2 ye note3 özelliği olan flash dosyası yükledim ama eksik talimatla cihaz hep reset atıyordu o dosyayı sileyim derken dalvik yaptım All delete yalnislikla bastım . Room gitti günlerce rom aradım hızlı net bulamıyordum.
İyi hatırlattınDeğiştir şu başlığı
Öbüründen iyidir ciğerimİyi hatırlattın
Ne yapayım tahtik ver heleÖbüründen iyidir ciğerim
Tıklamayın lütfen yazNe yapayım tahtik ver hele
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?