THO WIRELESS Star Wars: The Force Unleashed!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
THO WIRELESS Star Wars: The Force Unleashed!!!!!!
Star Wars: The Force Unleashed........:oke:
N70 de denenmiştir....:oke:
S60 v2 176x208 .......:oke:
Türkçe dil desteği bulunmaktadır.
:oke:


Emeğe Saygı.....:oke:


Telefonu 0s8 olanlar N70 için olanı:oke:
Telefonu Os7 olanlar 6600 için olanı denesin....:oke:


Salih Baba™ Oylarınızı bekler.........
http://www.maxicep.com/maxicep-yarismalari/en-guzel-nick-yarismasi-2009-oylama-220701.html
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: emo1986, osmanosma, cptalperen ve 11 diğerleri


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Eline sağlık.
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Önemli değil......
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
eline koluna mausuna klavyene sağlık :D
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Birşey değil..........:)
 
[DeathstorM]

[DeathstorM]

Üye
Saol
 
yilpa

yilpa

Üye
teşekkürler.:)
 

çağrıhan

Üye
çok saol
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
Eline sağlık.
 

BEsILYUs

Üye
Saol
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Not important arkadaşlar........:D
 

tolg92

Üye
saol
 
silop_kms

silop_kms

Üye
eline sağlık paylaşım için teşekkürler
 

thunder_doom

Üye
eywalla:oke:

--------------- Ekleme ---------------

ya usta bu 6600 için olan tüm oyunlar 6630 a da uyuyo ama bu olmuyo ne ayak??
:destere::destere::destere:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
6600 Os7
6630 OS 8 işletim sistemine sahipte ondan....:)

6630 daha üst model....
 

tolg92

Üye
çok teşekkürle çok güzel oyun:)
 

thunder_doom

Üye
:oke:salih baba yaaaa bu böyle olmadı ama 6600 içini indiriyoruz açmıyo abi ekranı çok küçük oluyo ne yapcaz yol gösterebilirmisin:pro:

--------------- Ekleme ---------------

pardon salih baba bişi daha sorucam abi 6630 Os7 olmuyo mu?
 

thunder_doom

Üye
abi 6630 da çalışlmıyo çalışıyoda ekranda görüntü tam anlamıyla çıkmıyo bana yardmcı olabilirmisn?
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
6630 Os8 ama niçin tam ekran olmadı inan anlamadım yoksa oyun N70 oynandı tam ekran boyutta 176x208 yani ama.....
 

Arikuluka

Üye
tşk.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

by_metinnn
Cevap
11
Görüntüleme
2K
H/\S/\N
Cevap
0
Görüntüleme
510
edim1979
Cevap
1
Görüntüleme
826


Üst Alt