themes show Symbian

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
themes show Symbian
Arkadaslar video'yu sonuna kadar seyredin lutfen.
biryandanda begenileri birakalim lutfen!!

Arkadaslarim bu bir ekran show oldugu icin paylasim olmuyor.


[video=youtube;79gLlFFMOiQ]http://www.youtube.com/watch?v=79gLlFFMOiQ&feature=g-upl[/video]
 
Tepkiler: Cihanî Sultan, MrUlutaş, DenizhaNq ve 14 diğerleri

hizan

Üye
kurtuluş sen bunun aynısını yaparsın artık.
 
Tema efekti ßu süper konuyu buldum ama adam daha paylaşmamış
 
kurtulus abi nasl ederz nerden bulurz bunları ??
 

spartuas

Üye
Güzel de adam ev ekranını bir oyana bir buyana çeviriyor başım döndü
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaslar yakin zamanda insallah gelicek bana bende yayinlarim.
 
Tepkiler: polluxea♪ ve OzGuRKnowN

LORİEN

Üye
ya arkadaşlar nokıa neden bu efektleri orjinal olarak eklemiyor sisteme
ne tuhaf bir iş
süründürüyorlar bizi böyle resmen
 
effects yazmaya başladım ben de yapınca yayınlayacağım.
 
Tepkiler: polluxea♪

pasha14

Üye
Hack yapmadan effect yükleyemiyoruz değil mi ?
 
Carbide.fx arıyorum. Tek tek fxml editlemek zor oluyor. Carbide.fx ile yapılıyormuş ama yayınlamıyor şu nokia uğraştıracak şimdi
 
Arkadaslar video'yu sonuna kadar seyredin lutfen.
biryandanda begenileri birakalim lutfen!!


[video=youtube;79gLlFFMOiQ]http://www.youtube.com/watch?v=79gLlFFMOiQ&feature=g-upl[/video]

N8 kullanmanın ayrıcalığı işte daha neler göreceğiz bakalım benden on üzerinden on saper bir efekt olmuş kurtulus40 kardeşim bu efekti bekliyoruz saygılarla
 
Bu efekt sadece wallpaper değiştirmeden ibaret. Haberiniz olsun.
 
İsterseniz aynısını şimdiden vereyim?
 
Lu vidyonun mobil linkini atabilirmisiniz ? M.youtube yapınca hata veriyor .s direk linke tıklayıncada swf dosyasını indiriyor .s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...