The New iPhone - iPhone 5

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -

Ben are you guy derdim








































































Yanlış anlamayın adam mısın sen maabında
 

15097

Üye
Biliyoruz Süleyman Hem ben ona daha neler sordum neler
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Bilmeyenlere dedik ulen Ben de soracam Vuracam kırbacı vuracam kırbacı laps laps laps !
 

Uruloki

Üye
bu arada iphone 5 olucak diyenler kutu görselleri çıktı the new iphone yazıyor new ipad gibi bencede 5 cihaz tanıtılcakmış gibi geliyor bana
 

15097

Üye


Benden de atarlı meret
Benden söylemesi dalga geçiyim deme sakın ha! Kapak oluyosun sonra cihaza yazık diye bir şeyde yapamıyosun.Küfür edince yanlış bi şey mi yaptım falan deyip kendini acındırıyor aman diyim dikkatli ol
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu alırsam pm den neler sorabileceğimi sorarım
 

Epple

Üye
Ne atari ne tripi ya Bakin bunu az once sordum sustu hicbisey demedi suclu hissettirdi bana kendimi

Edit: United Kingdomli herif boyle dedi. Amerikani bilemiyorum malum kadinlar

 

15097

Üye
Demek adam atarsız çıktı.Ben amerikalıya söylediğimde ağlatıyordu az kalsın beni

- - - Eklendi - - -

Tamam deyipte dalga geçmiş olmayasın sakın enes bu adam senle
 
Tepkiler: HacKLess
Videodaki fake. Zaten iphone 5 , 4 inç olacak. Şarjıda çok uzun sürecek çünkü içinde dinamo tarzı bir sistem olacak. Yaklaşık 2 hafta kadar

- - - Eklendi - - -

Demek adam atarsız çıktı.Ben amerikalıya söylediğimde ağlatıyordu az kalsın beni

- - - Eklendi - - -

Tamam deyipte dalga geçmiş olmayasın sakın enes bu adam senle

Ordaki "OK" demek "Yaw he he" demek
 

15097

Üye
2 hafta mı Hiç öyle bir şey duymadım
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Videodaki fake. Zaten iphone 5 , 4 inç olacak. Şarjıda çok uzun sürecek çünkü içinde dinamo tarzı bir sistem olacak. Yaklaşık 2 hafta kadar

- - - Eklendi - - -



Ordaki "OK" demek "Yaw he he" demek

Yav he he ismail 2 hafta sarj mi dayanir la
 

15097

Üye
2 hafta dayansın 10 milyon dolar verip alırım o iphone'u
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi


- - - Eklendi - - -

Bir de ne hikmetse ss lerde hep %20 nin altinda oluyor acaba 4s ler %20 olunca mi tam sarj olmus oluyo
 

15097

Üye
ne diyosun süleyman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...