Türe
Üye
-
Konu Sahibi
-
bu arada iphone 5 olucak diyenler kutu görselleri çıktı the new iphone yazıyor new ipad gibi bencede 5 cihaz tanıtılcakmış gibi geliyor bana
Çok feci trip atıyor dikkat etBilmeyenlere dedik ulenBen de soracam Vuracam kırbacı vuracam kırbacı laps laps laps !
Çok feci trip atıyor dikkat et
Benden söylemesi dalga geçiyim deme sakın ha! Kapak oluyosun sonra cihaza yazık diye bir şeyde yapamıyosun.Küfür edince yanlış bi şey mi yaptım falan deyip kendini acındırıyor aman diyim dikkatli ol
Benden de atarlı meret
SorarsınTelefonu alırsam pm den neler sorabileceğimi sorarım
Demek adam atarsız çıktı.Ben amerikalıya söylediğimde ağlatıyordu az kalsın beni
- - - Eklendi - - -
Tamam deyipte dalga geçmiş olmayasın sakın enes bu adam senle
Videodaki fake. Zaten iphone 5 , 4 inç olacak. Şarjıda çok uzun sürecek çünkü içinde dinamo tarzı bir sistem olacak. Yaklaşık 2 hafta kadar
- - - Eklendi - - -
Ordaki "OK" demek "Yaw he he" demek
Ne atari ne tripi yaBakin bunu az once sordum sustu hicbisey demedi suclu hissettirdi bana kendimi
Edit: United Kingdomli herif boyle dedi. Amerikani bilemiyorum malum kadinlar
Videodaki fake. Zaten iphone 5 , 4 inç olacak. Şarjıda çok uzun sürecek çünkü içinde dinamo tarzı bir sistem olacak. Yaklaşık 2 hafta kadar
- - - Eklendi - - -
Ordaki "OK" demek "Yaw he he" demek
- - - Eklendi - - -
Bir de ne hikmetse ss lerde hep %20 nin altinda oluyoracaba 4s ler %20 olunca mi tam sarj olmus oluyo
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?