MasteLaa
Üye
Çıkmazsa ne olacak kardom
Seni örnek aldım reizAma cidden olabilir iPhonedo'yu takip et abi 12 eylül'de eğer dediğim çıkarsa buraya konu açacam böyle böyle dedim inanmadınız bakın noldu şimdi diye
Çıkmazsa ne olacak kardom
O zaman onun yerine ben açarım
Bişey olmayacak çünkü Mert Abiden ses yok
O zaman onun yerine ben açarımDedik dedik inanmadın Süleyman diye
Para kazanmak için yapılmış fake videolar Ama 6.nesil iPhone'un harika bir şeye benzeceği kesin gibi
Apple umduğumuzdan daha güzel bir şey çıkarır herhalde
Bunlar gibi olsun lütfeen
Apple umduğumuzdan daha güzel bir şey çıkarır herhaldeVe yeni iPhone'daki siri'de artık beta olmaktan çıkar büyük bir ihtimalle
Türkçe desteği 2014'te falan gelir herhalde
inşallahAdam gibi bir de türkçe desteği gelse
Türkçe desteği 2014'te falan gelir herhaldeBir de kibar kibar Türkçe konuşan Siri'yi merak ettim
Erkek olsun adi da idris olsun
Allah'tan bildiğim dillerdekiler kadın
Amerikan ingilizcesi ve almanca.U.K.? İngilizce?
Erkek asistan varsa bedava verseler almam iPhone 5
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?