yebtiyatro
Üye
Teşekkürler Whatsapp (Yeni güncelleme)
Arkadaşlar Whatsapp 2 gün öncesinde sürümlerini güncelledi ve symbianada güncelleme getirdi.. Telefonumda en çok kullandığım programdır whatsapp ve gelen gördüğüm tek özellik artık telefonda başka bir uygulamada iken mesaj geldiğinde yukardan bildirim yazıları çıkıyor.. İos ve Android özelliklerinden birini bizede vermişler. Ben güncellemeyi bizzat kendi sitesinden indirdim..
Bizde biliyoruz ki büyük uygulama yapımcıları maalesef symbiana destek vermiyor hiç '' ınstagram,Twitter,Facebook'' yada aklınıza gelen başka uygulamalar ama Whatsapp çıktığı ilk günden beridir hep Nokia'ya desteğini devam ettiriyor ve bunu ücretsiz yapıyor.
Bazen sadece Symbian için güncelleme yaptığı bile oldu. Keşke her uygulama yapımcıları artık Whatsapp gibi olsa
İyi forumlar arkadaşlar
Bizde biliyoruz ki büyük uygulama yapımcıları maalesef symbiana destek vermiyor hiç '' ınstagram,Twitter,Facebook'' yada aklınıza gelen başka uygulamalar ama Whatsapp çıktığı ilk günden beridir hep Nokia'ya desteğini devam ettiriyor ve bunu ücretsiz yapıyor.
Bazen sadece Symbian için güncelleme yaptığı bile oldu. Keşke her uygulama yapımcıları artık Whatsapp gibi olsa
İyi forumlar arkadaşlar



