Teşekkürler maxicep ailesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Teşekkürler maxicep ailesi
uzun süredir istediğim bir sistemi burda maxicep te kurmayı düşündüm ve saolsun 7 24 yardımcı olan arkadaşlarımız (isim vermek istemiyorum) benim için donanımlarımı tek tek tek arayıp arayıp söylediler.onlara teşekkürlerimi iletiyorum ve donanımı söylüyorum
elimde olan parçalarla sadece 240 tlye ekran kartı ram usb wifi adaptör + modem vs aldım ve sistemim cok güzel oldu....

minimum overclock ile işlemcim amd athlon 3.3 ghz x2 64

3072 MB RAM
ASUS HD6670 1 gb Ekran kartı

Bana 5670 önerilmişti ama özellikler ve tip aynı performansım da bi sıkıntı olur mu?

Tekrar Teşekkürler Maxicep Ailesi
 
yok fark etmez
hayırlı olsun.
 
Tepkiler: turkıshpower66
Hayırlı olsun ancak ram düşük kalmış 4gb olmalıydı.
 
Tepkiler: turkıshpower66
neyıne yetmıyo 3 gb
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
    Konu Sahibi
32 bit zaten ama hasan sana ayrıca teşekkür ediyorum takılmadan oynamak istediğim tek oyun crysis 2 di yeminle arkada google teamspeak falan acık torrenttede daha oyun iniyor 0+0 kasma arada hata raporu veriyo o oyundan

---------- Eklendi @ 23:08:53 ---------- Yazıldı @ 22:57:54 ----------

baska bi sorum var bu ekran kartı dx11 diyor arastırdım diyolar xpye directx 11 yükleyemen ne kadar dogru hasancıııım
 
Tepkiler: L-LumieRe
64bit olsaydı performansı daha yüksek olurdu onu diyorum
 
    Konu Sahibi
ya bana eski haline göre jet mübarek jet ah bide su directx11 i yükleyebilsem dx9 : (:: ( yok mu xpye dx11 yükleme yolu zaten cdrom bozulmus driverinida internetten indirdim ekran kartının crysis 2 de 3d secenegi aktif olmuyor ama bundan daha kötü nvidia ekran kartında denediydim baska pcde onda aktfdi siz cevaplayın ben c2 devam edemD:
 
Tepkiler: L-LumieRe
3D açarsan zaten performans düşer.
xp ye dx11 yüklenmiyor dogru.
win7 yüklemen şart
32bitte iyidir



berke nerelerdesin sesin çıkmıyo hiç
 
3D açarsan zaten performans düşer.
xp ye dx11 yüklenmiyor dogru.
win7 yüklemen şart
32bitte iyidir



berke nerelerdesin sesin çıkmıyo hiç
32bit in neresi iyi hasan win7 64bit gibisi varmı?
bu aralar yoğunum yaw giremiyorum fazla nete
 

.eRCaN.

Üye
3 gb ram'e de 64 bit sorunsuz gider.

Ben 2 gb ram olmasına rağmen kullanıyordum.
 
    Konu Sahibi
ya bende dvd rom yok arkadaşlar bende win7 32 bit yüklemeye karar verdim sırf directx için napcam bilemiyorum baska usb yüklemeye kalksam 2 gblik flash var bnde de

---------- Eklendi @ 01:33:48 ---------- Yazıldı @ 01:33:33 ----------

teşekkürler
 
3 gb ram'e de 64 bit sorunsuz gider.

Ben 2 gb ram olmasına rağmen kullanıyordum.
3gb yetmez 64bit e 2gb ramede kurulmaz yavaşlar makine
Xp çok eskidi artık sizin sistemede xp yakışmaz bmw ye tüp takmak gibi birşey zaten yeni nesil oyunlar windows 7 uyumlu yapılıyor
 

.eRCaN.

Üye
Tehlike ";4612854][FONT="Impact' Alıntı:

3gb yetmez 64bit e 2gb ramede kurulmaz yavaşlar makine


Kurmuş, kullanmış biri olarak söylüyorum ben bunu.
 
    Konu Sahibi
[QUOTE=" Tehlike ";4612854]
Xp çok eskidi artık sizin sistemede xp yakışmaz bmw ye tüp takmak gibi birşey zaten yeni nesil oyunlar windows 7 uyumlu yapılıyor
[/QUOTE]

dvd rom yk o yüzden gidip win7 yi yükletip parada vermek işime gelmiyor acıkcası ayrıca kim götürcek kasayı pöhhh
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...