turkıshpower66
Üye
-
Konu Sahibi
-
3gb rame 64bit kurulurmu? he kurulur ancak yetmez 4gb ramin performansı veremezneyıne yetmıyo 3 gb
32bit in neresi iyi hasan3D açarsan zaten performans düşer.
xp ye dx11 yüklenmiyor dogru.
win7 yüklemen şart
32bitte iyidir
berke nerelerdesin sesin çıkmıyo hiç
teşekkürlerHayırlı olsun
3gb yetmez 64bit e 2gb ramede kurulmaz yavaşlar makine3 gb ram'e de 64 bit sorunsuz gider.
Ben 2 gb ram olmasına rağmen kullanıyordum.
Xp çok eskidi artık sizin sistemede xp yakışmazya bende dvd rom yok arkadaşlar bende win7 32 bit yüklemeye karar verdim sırf directx içinnapcam bilemiyorum baska usb yüklemeye kalksam 2 gblik flash var bnde de
---------- Eklendi @ 01:33:48 ---------- Yazıldı @ 01:33:33 ----------
teşekkürler
Tehlike ";4612854][FONT="Impact' Alıntı:
3gb yetmez 64bit e 2gb ramede kurulmaz yavaşlar makine
bi arkadaştan akrabadan 4 gb flash bellek bul usb den kur işte ne kıvranıyosundvd rom yk o yüzden gidip win7 yi yükletip parada vermek işime gelmiyor acıkcası ayrıca kim götürcek kasayı pöhhh
bi arkadaştan akrabadan 4 gb flash bellek bul usb den kur işte ne kıvranıyosun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?