Teşekkür sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Teşekkür sorunu
genelde herkes paylaşımlarını kulllananın teşekkür etmediğini söylüyor konuya mesaj yazmadan linkler görünmese herkes teşekkür mesajı yazmak zorunda kalır benim için sorun değil ama genelde millet uğraşıyo buluyo paylaşıyo 2 3 kişi hariç kimse teşekkür etmiyo indirenlere bakıyosun 100 kişi bu sorunu anca bu yönte çözer
 

asigsasi

Üye
olsa bi zorunluluk olur fakat burada böyle bireyin olmasına gerek yok isteyen beğen butonunu kullanabilir çünkü en önemlisi burada paylaşmak diye düşünüyorum
 
yani burası paylaşım yeri.kimse zorla birşey paylaşmıyor ki zorla da teşekkür etsin veya beğensin.
 
    Konu Sahibi
benimki sadece bunu takıntı haline getirenlere bi çözüm veya yönetici bi kod verir isteyen konusunu gizler isteyen açık paylaşır
 
Hide kodları aktif olmalı
[hide] link [/hide]
 

[ENGİN]

Üye
o zaman paylaşım yapan üye bana kıl'sa bana vermez linki öylemi
 
[ENGİN];4861241' Alıntı:
o zaman paylaşım yapan üye bana kıl'sa bana vermez linki öylemi

hide linklerde teşekkür eden linki görebilir. Saçma bir durum yani.
 
    Konu Sahibi
aynen hide kodları aktif olmalı
 

Praet0r2

Üye
evet aktif olmalı böylece her konuya teşekkür ederiz rütbemiz yükselir iyi fikir evet hide kodu aktif olsun
 

mstf_l

Üye
Saçma bence bu anca amatörlerin yapacağı birşey. Linki görebilmek için teşekkür etmeliymişiz. Belki beğenmeyeceğim niye teşekkür etmek zorunda olayım ki.

Hem öyle olursa teşekkürün anlamı kalmaz. Zorla alınmış teşekkürünüz olsun istermisiniz? Ya da zorla birine teşekkür etmek. İçten gelecek, karşıdakinin insanlığına bakacak birşey bu arkadaşlar
 
Tepkiler: Amaru Shady

MrTech

Üye
Katılıyorum
 
Tepkiler: Amaru Shady

Praet0r2

Üye
sizin rütbeleriniz yüksek benim ise az pekte kullanmıyorum siteyi lazım oldumu kullanıyorum teşekkür konusuna gelince zorla olacak galiba ama benim için güzel olur her tarafa teşekkür ederim spam mesaj da olmaz rütbem yükselir belki bir günde yüzbaşı bile olurum
Işin şakası bence olsada olur olmasa da çünkü bu durumda iki tarafta haklı artık adminler karar verecek çünkü bi tarafta zorla teşekkür eden var diğer tarafta teşekkür bekleyen var
 

Tuba

Üye
Beğen butonunun kullanılması çok güzel paylaşım yapan kişiyi çok mutlu eden birşey ancak ben genelde paylaşım yaptığım konulardan indirilme sayısına bakarak mutlu olurum sizde böyle düşünürseniz indirilme sayısına bakarak karar veriseniz emeğinizin karşılığının boş olmadığını görürsünüz...
 
Tepkiler: Amaru Shady

KayraBey

Üye

10 puan 10 puan 10 puan
 

MrTech

Üye

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...