Temple Run Brave J2ME

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Temple Run Brave J2ME




 

Ekli dosyalar

Tepkiler: mevlüt66

Nextman

Emekli Yönetici
Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
Onay için teşekkürler
 
Tepkiler: Nextman
Oyun çok kötü bir de oyunu yüklerken güvenilmeyen uygulama gibi bir şey yazıyordu ama devam ettim ve sonra netqin antivirus ile silmeye çalıştığımda oyunu görmedi.Direkt uygulama menüsünden kaldırdım bir sorun çıkar mı güvenimeyen uygulama olduğu için? Virüs falan olabilir mi yani?
 
nokia ne uygulama yuklersen o uyarıyı veriyor hiç birşey olmaz ayrıca symbianın kendisi virüs zaten
 

MaxipmaN

Üye
oyun çıktı demek için oyun yapılıyor ya bu kadar da taş.. geçilmez ki sevdiğimden duruyom sanki param olsa gider s4 alırım
 
Tek kelimeyle mükemmel. Sadece 30 saniye dayanabildim bu 'ÇİN' işkencesine yinede sağol.
 

Anil-D

Üye
tas gerisi zaten anlayan anlar hahaha
 
saatlerdir oynuyorum mükemmel oyun eline sağlık (oyunu indirmedim )
 
Tepkiler: MaxipmaN

cemsidar

Üye
yazı bekleyin dostlar yaza kadar kalan saglar bizimdir. Büyük projeler var kafamda ama şuan okul nedeni ile evde pc yok kaldırdılar. Ugraşamıyom bişeyle swf emu yapacam uleyyyn bi tane almanla konştum. Biraz zor oldu am anlaştım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...