Sago dinlersen öyle olurama ben yarbay bile olamadım
![]()
canın hala haberi yok galiba![]()

Sago dinlersen öyle olur
ama ben yarbay bile olamadım
![]()

Sago dinlersen öyle olur

adam gelmişUyuyordum yaDaha yeni kalktım
Hepinize teşekkür ederim
Darısı sizlerin başına
![]()

Rammstein dinlersem yarbay olabilir miyim?
5 yıl oldu yahu800 mesaj at ve general ol artık be, ben bile sıkıldım
![]()
Bu sene zor o iş .Tebrikler![]()

tebrikler Cancım![]()

Tebrikler Can...
O dediğin kolay olmuyorBu sene zor o iş .

