Temelin Babası Nasıl Öldü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ism@il 54

ism@il 54

Üye
    Konu Sahibi
Temelin Babası Nasıl Öldü?
Temel'in babası vefat eder... Cenazeye gelen bir aile dostu Temel'e sorar: Nasıl oldu? Cevap: 30.kattan aşağıya düştü... Adam: Vah vah desene çok feci ölmüş... Temel: Yok yok öyle ölmedi... tam yere düşecekken manavın tentesine çarpıp tekrar yükseldi... Adam: Vah Vaah! Daha şiddetli çakıldı o zaman. Temel: Yok! Karşıdaki kasabın tenteden zıpladı bu sefer karşı binanın çatısına... Adam: Demek çatıya çarpıp öldü. Temel: Yok ya! Çatıdan yuvarlanıp elektrik tellerine gitti... Adam: Deme ya! Çarpıldı o zaman... Temel: Yok canım teller yaylandı babamı 200 metre yukarı fırlattı. Adam: 200 metreden yere çakıldı öyle mi? Yazık... Temel: Yok ya yine en baştaki bakkalın tenteye... Adam: Orda mı öldü? Temel: Yooo... Ordanda yine kasaba... En sonunda bunalan adam Temel'e bağırarak sordu: Ulan nasıl öldü bu adam? Temel: "Baktık durmuyo... Vurduk!"
 
  • Beğen
Tepkiler: ArtOfVictory ve erhansiperli


unrivaled

unrivaled

Üye
:kop:güzel
 
gecegezgini_06

gecegezgini_06

Üye
:D:D bu fıkrayı bende dun okumustum bugun paylasmay planlıodum benden once davranmıssın benden cok yasayacan :D:D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Güzeldi:ehe
Teşekkürler
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim:)
 

passiv€ aggressiv€

Üye
:D :kop::kop::kop::kop::kop:
 
jackalx_06

jackalx_06

Üye
saol güzelmiş.
 
™мaxiмємσ!

™мaxiмємσ!

Üye
:kop::kop:süperrrrr
 
yılcılar

yılcılar

Üye
:kop:çok güzel kral saol
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim arkadaşlar:)
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
daha önce duymuştum ama yinede çok güldüm saol :kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt