Temel Ve Dursun...(Fıkra)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
    Konu Sahibi
Temel Ve Dursun...(Fıkra)
Temel Almanya'ya işçi olarak çalışmaya gider. Uçaktaki koltuğunun hemen yanında dünya tükürük şampiyonu oturmaktadır.

Adam bir tükürür ve tükürük Temelin kulağının yanından mermi gibi geçer.
Adam:-"Ben 96 olimpiyatları dünya şampiyonu Almanya'dan Hans" der. Temel tabi şaşırır.

Bir müddet sonra adam bir daha tükürür ve tükürük Temelin kafasını sıyırarak gider.
Hans:
-"Ben 2000 dünya tükürük şampiyonu hans"der.

Temel artık dayanamaz veHans'ın suratının ortasına tükürür.
Temel: "Bn Daha Acemiyim'' Der..


----------------------


Temel ve Dursun amerikanın ırak a savaş açmasını hazmedemeyip Amerikaya savaş açmaya karar vermişler.
ne yapıp edip Bush un telefonuna ulaşmışlar..
ve arayıp konuşmaya başlamışlar

Temel:sayın Bush siz Iraka savaş açtinuz bizde size açayruz
Bush:siz kimsiniz hangi ülkesiniz..
Temel:biz Rizeliyuz
Bush: peki asker sayınız kaçtır
Temel:ben ve arkadaşım Tursun toplam içi
Bush:silah sayınız kaçtır
Temel:benım dededen kalma çakıralmaz,Tursun unda bi tekkırma tüfek
Bush:buna karşılık bizim 20.000 askerımiz,5.000 uçaksavarımız,3000 gemimiz var
Temel:ben sizi tekrar arayacağum..

Amerikalılar oturmuşlar aramışlar taramışlar sonunda Rize yi bulmuşlar,bakmışlar ufak bir yer şok olmuşlar
Temel tekrar aramış..

Temelayın Bush biz size savaş açıyoruz
Bush:asker sayınız
Temel:ben,Tursun ve kahveden birkaç arkadaş toplam 5 çişiyuz
Bush: peki silah sayınız
Temel:benim çakıralmaz,Tursunun tekkırma,kahvedeki arkadaşlardan birunun çakısı bide biçerdöver
Bush:buna karşilık bizim asker sayımız 50.000 e ulaştı,10.000 uçaksavarımız ve 7.000 gemimiz oldu
Temel:biz sizi tekrar arayacağuz...

bir müddet sonra Temel tekrar arar
Temel:biz savaştan vaz geçtuk
Bush:neden?
Temel: o kadar savaş esirunu barındıracak yerumuz yok.



------------------


temel'le dursun astronot olmuşlar ve ilk uzaya gidecek türk astronotlarıdırlar. ama ikisi de çok içerlermiş. fırlatma gününden önceki akşam artık bu saatten sonra içmek yok yarın büyük gün diye sıkı sıkı tembihlemişler. neyse efendim bu ikisi roketin yanına gitmişler, temel "yau dursun bu ne kadar da çok viskiye benziyor değil mi?" demiş bunlar roket yakıtından birer bardak içmişler. ertesi sabah temel telefonun sesiyle uyanmış. arayan dursun,
- ula temel karnında bi gurultular bi gaz sıkışması hissediyor musun?
- he ne oldi?
- seni japonya'dan arayrum sakın çıkartma ula.
 
  • Beğen
Tepkiler: balyoz61


nightdragon35

nightdragon35

Üye
eline saglık güseldi:)
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
    Konu Sahibi
sağol kardeşim her zaman:oke:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
teşekkürler...
 
neslein

neslein

Üye
tesekkürler ...
 
oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
o kadar savas esirini barındıracak yerımız yoq :kop::kop::kop::kop::kop: harbi 10 numara yaaa
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
güzeldi tşk..
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
:ehe :ehe :ehe
 
eren6523

eren6523

Üye
güzel tşkler
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarını için teşekkürler arkadaşlar:oke:
 
red_dragon_70

red_dragon_70

Üye
çok saol
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil arkadaşlar:oke:
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
güzeldi teşekkürler
 
goklerinhakimi

goklerinhakimi

Üye
    Konu Sahibi
bir şey değil kardeşim:oke:
 
reis-57

reis-57

Üye
sağolasın kardeş süper
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt