Çok teşekkür ederim Sait abi Carbide olarak bir anlamda Symbian yanıyla umutları yeşerten ve görünürde hala parlamaya devam eden kahramansın.Değişmeyen bölümler mutlaka olacakdır yani öyle bir tema olacak ki hiç akıl karı değil.Symbian,Meego'nun yapamadığını bizzat yapma uğraşlarındasın
Son olarak Sait abi yukarıda söylediğim gibi oluru varsa ve görüntü neticeye varacaksa taraftarıyım.Ama aksi olurda göze hitap etmezse kişisel görünümede her zaman varım.Çıkar sonuçla artık ibre ellerinde ve içinde barındırdığın kabiliyetde.Şimdiden rüyalarımı boyadı diyebilirim.Andro-Sym Theme akla gelmez ama mantığa yatkın kutluyorum seni