Temaları Cepten Silebileceksiniz!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

JMKŞlÇUIpoıUPŞ

Üye
    Konu Sahibi
Temaları Cepten Silebileceksiniz!!!
ARKADAŞLAR temayı CEPTENDE SİLME ŞANSINIZ VAR
(ÖNCELİKLE SİLMEK İSTEDİĞİMİZ TEMANIN SİS DOSYASI DOSYA YÖNETİCİSİNDE OLMALI VEYA MESAJ KUTUSUNDA)
*SİLMEK İSTEYECEĞİMİZ TEMA UYGULAMA YÖNETİCİSİNDE GÖZÜKMÜYOR VE BİZ BUNU SİLMEK İSTİYORUZ
*AMA TEMANIN SİS DOSYASI MESAJ KUTUSUNDA VEYA DOSYA YÖNETİCİSİNDE BULUNUYOR
*SİLMEK İSTEDİĞİMİZ TEMANIN SİS DOSYASINI BAŞTAN YÜKLÜYORUZ
*YÜKLEME BİTTİKTEN SONRA UYGULAMA YÖNETİCİSİNE GİRİYORUZ VE SİLMEK İSTEDİĞİMİZ TEMA UYGULAMA YÖNETİCİSİNDE GÖZÜKÜYOR
*SONRA SİLMEK İSTEDİĞİMİZ TEMAYI UYGULAMA YÖNETİCİSİNDEN SİLİYORUZ
*UYGULAMA YÖNETİCİSİNDEN SİLDİKTEN SONRA TEMALARDAN SİLİNMİŞ OLUYOR
*ARTIK İSTEMEDİĞİNİZ TEMA SİLİNMİŞTİR
*SONRA İSTEMEDİĞİNİZ TEMANIN SİS DOSYASINI SİLİYORUZ
*ARTIK İSTEMEDİĞİNİZ TEMA TELEFONDAN KALKMIŞTIR
NOT:EĞER BİR TEMA YÜKLEMEK İSTİYORSANIZ TEMA YI YÜKLEDİKTEN SONRA SİS DOSYASINI SİLMEYİN!EĞER SİLERSENİZ TEMAYI BEĞENMEDİĞİNİZ DURUMDA SİS DOSYASI OLMADIĞI İÇİN YUKARIDAKİ İŞLEMLERLE (TELEFONDA) TEMAYI SİLME İŞLEMİ YAPAMAZSINIZ!
----------------------------------------------------------------------------------------------
BU UYGULAMAYI ŞAHSEN BEN NOKIA N73 TELEFONUMDA DENİYORUM VE OLUYOR
----------------------------------------------------------------------------------------------
matrak67_zngldk
 


NobLe

NobLe

Üye
buna gererk yok gibi mesala adamın sis dosyası yok diyelim o zman ne yapacak?_:

*herhangi bir dosya yöneticisini açınız
*oradan tema nereye yüklüyse(hafıza kartı ise E/System/Skin telefon hafızası ise C/System/skin) oraya gelin
*sonra temayı bulup silmeniz yeterli olacaktır.
By_NobLe
 
@n!wa+*R

@n!wa+*R

Üye
yaw bence 2 nizde sağ kulağınızı sol kolunuzdan tutmaya çalışıonuz.!!:ehepython nun "themerename"adlı pro su war onu tel.hafızsına yükleyin hem isim deiştirin,hem tema silin:oke:saygılar:bigstar:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt