ARKADASLAR BU PROGRAM İLE İSTEDİGİNİZ TEMA YI YAPA BİLİRSİNİZ HER TELEFONA GÖRE TEMA YAPABİLİRSİNİZ işte:LİNK:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
EMEGE SAYGI 1 TESEKKÜR YETER ((TEMA'YI KAYDETMEK İSTEDİGİNDE BLACKGROUND FELAN YAZIYOSA EYER: O TABLODA YAZAN YAZILAR TAMAMEN RENK İCİN ORDAKİ BASLIKLARI BULUN VE AYNI RENK YAPIN..YAPMASSANIZ DOSYA BOZUK DER KOLAY GELSİN!!....)) (Açıklama Koy Yoksa Silinicek:BrainYak)
arkadaş paylaşım iyide düzgün açıklama yapsan iyi olurHER TELEFONA GÖRE TEMA YAPABİLİRSİNİZ demişsin bu sadece Sony Ericsson telefonlar için benim gibi birçok arkadaşın zamanını alıyorsun paylaşım güzel tabiki Sony Ericsson için