slm arkadaş lar bana bu programın kullanışınıanlatır mısınız ben de iki tane tel. var son ericsson k750i ve samsun d600 be n iki, telefonum içinde tema yapabir miyim lütfen yardım cı olun size msn adresimi verem orAYA İLETİ ATIN osmanvarol_01@hotmail.com