coskun12345
Üye
Telus HTC Desire HD Yardım
Merhaba.Arkadaşlar ben kanadadan telus firmasından htc desire hd aldım.telefonda sim kilidi falan yok.benim sorunum telefon edge ile internete baglanıyor fakat 3g ile bağlanmıyor.telefon kanadaya özel üretilmiş.UMTS/HSPA(850/1900) GSM/GPRS/EDGE(850/900/1800/1900) özellikleri bunlar.Normalde üretilen modellerde 2100 değeride oluyor.telefonun 3g ye bağlanmamasının nedeni bağlantı frekanslarında 2100 frekansının bulunmaması mı? yoksa yazılımsal olabilir mi?Donanımsal bir problemse çözülebilir mi ?yardımlarınızı bekliyorum.Birde hat olarak hem Turkcell hem Avea denedim ikisindede 3g ye baglanmadı ama EDGE ile bağlanıyor
