Faturalı Telsiz Kullanım Ücreti

    Konu Sahibi
Telsiz Kullanım Ücreti
Slm arkadaşlar kafama takılan bir husus var;
Avea'da konuyu açma sebebim ise Avea kamu tarifesine geçmeyi düşünüyorum. Tarifede KDV ve ÖİV dahil 39 tl diyor acaba Telsiz Kullanım Ücreti vergisi bu fiyatın içinde mi yoksa o ekstradan fatura mı ediliyor??
faturalı kullanan arkadaşlar bilir, bilgi verirlerse sevinirim.
iyi forumlar..güncel..anlaşılan kimse faturalı hat kullanmıyor )
 

fthakan

Üye
Telsiz kullanim ucreti ayri yansitiliyor.
 

okanbiz

Üye
numara tasima yaparsan yıl sonuna kadar odemezsin telsiz vergisini kanun oyle. 1.30tl de ekle ona 40 tl 30kurus odersin
 

phasan

Üye
Ben pttcell kullanıyorum benım tarıfe 14 lük 1.30 tl ödüyorum toplam 15.30 tl ediyor yanı ayrı alır telsiz kullanımını