Telsim, hatları fatura borcu nedeniyle kapanmış ve yasal takip sürecine aktarılmış abonelere borçlarını ödemede kolaylık sağlamak amacıyla taksitlendirme kampanyası başlattı.
07 Şubat 2006 11:18
<div align="center"></div>
Telsim'den yapılan açıklamada, kampanyadan 1 Ocak 2006 tarihinden
önceki döneme ait fatura borcundan dolayı hattı kapanmış ve yasal
takip sürecine girmiş abonelerin yararlanabileceği belirtilerek, faiz
borçlarının yüzde 50'sinin affedilmesini sağlayan kampanyada, ayrıca
ana para, masraf, vekalet ücretleri, faiz borcu dahil kalan tüm
borçların da 6 aylık taksitle ödenmesi imkanının getirildiği
duyuruldu.
Peşin ödeme yapmak isteyen abonelere, bakiye ana para ve yüzde
50'si affedilmiş faiz borcu üzerinden ek olarak yüzde 10 indirim daha
yapılacağı aktarılan açıklamada, kampanyaya katılan abonelerden
kampanya taahhütnamesi alınacağı, ödeme planına uymayan abonelerin
kampanya avantajlarından yararlanamayarak eski borçlu statülerine
aynen dönecekleri ve ödemeleri varsa eski borçlarından düşüleceği
bildirildi.
Aboneler, kampanya kapsamında GSM hatlarının ne kadar borcu
olduğunu, faiz affı sonrası borç miktarını ve uygulama kapsamında ne
kadar ödeme yapmaları gerektiğini 0 542 756 80 00 numaralı servisten
öğrenebilecekler.
aa