Öneri Teleservice Parça Bekleniyor

Sponsorlu Bağlantılar

NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
    Konu Sahibi
Teleservice Parça Bekleniyor
İyi Günler Arkadaşlar

Telefon konusunda çok hassasım bir tane çizik olsun telefonun kasasını direk orijinalle yenileyen birisiyim.Nokia 1320 telefonumu bir yıldır kullanıyorum.Şarj soketi arızası oldu teleserviceye yolladım yollamaz olaydım telefon geldiginde şarj soketi olmuştu ama 25 tl aldıgım temperli camım sokulmuş 1 lira bile etmeyecek saçma sapan bir ekran filmi çekilmişti oda hava kabarcıklarıyla buna çok sinirlendim emanet ettiğim urun aksesuarı sokulup yollanıyor.Telefonu açtım dokunmatige elimle bi dokundum her dokundugumda en sağ en sol ve ekran altının siyahlaştıgını renk dalgalanması oldugunu gordum tepefoncuya ekrani gosterdigimde anakartı sokerken ekrana bastirmişlar zarar görmüş dedi bu olaylardan 3 gun sonra power tusu basmamaya başladı kapagı çıkardıgimda tusun butonu kopmus ufak bir parca tutuyo gordum hemen teleserviceye tekrar yolladım şuan parça bekleniyor diyor .Parçanın çok uzun surede gelmeyecegi için ve telefondan soguttugu icin tekrar telefon almak zorunda kaldım Bugun 4 iş gunu parça degisimi mesaji cuma gunu geldi sizce 20 iş gunune kadar yetiştirebilirler mi ?
 


OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Kardeş onları keyfini beklersen işin yaş şarj soketi bozuldu diye anakartı mı değiştirmişler ? Ve o ekrandaki camı niye söktünüz diye sordun mu ?
Kardeş onları keyfini beklersen işin yaş şarj soketi bozuldu diye anakartı mı değiştirmişler ? Ve o ekrandaki camı niye söktünüz diye sordun mu ?
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
İyi Günler Arkadaşlar

Telefon konusunda çok hassasım bir tane çizik olsun telefonun kasasını direk orijinalle yenileyen birisiyim.Nokia 1320 telefonumu bir yıldır kullanıyorum.Şarj soketi arızası oldu teleserviceye yolladım yollamaz olaydım telefon geldiginde şarj soketi olmuştu ama 25 tl aldıgım temperli camım sokulmuş 1 lira bile etmeyecek saçma sapan bir ekran filmi çekilmişti oda hava kabarcıklarıyla buna çok sinirlendim emanet ettiğim urun aksesuarı sokulup yollanıyor.Telefonu açtım dokunmatige elimle bi dokundum her dokundugumda en sağ en sol ve ekran altının siyahlaştıgını renk dalgalanması oldugunu gordum tepefoncuya ekrani gosterdigimde anakartı sokerken ekrana bastirmişlar zarar görmüş dedi bu olaylardan 3 gun sonra power tusu basmamaya başladı kapagı çıkardıgimda tusun butonu kopmus ufak bir parca tutuyo gordum hemen teleserviceye tekrar yolladım şuan parça bekleniyor diyor .Parçanın çok uzun surede gelmeyecegi için ve telefondan soguttugu icin tekrar telefon almak zorunda kaldım Bugun 4 iş gunu parça degisimi mesaji cuma gunu geldi sizce 20 iş gunune kadar yetiştirebilirler mi ?
Sizin cihazınız nedir? Konu yanlış yerde olabilir.
Sorunuza gelince. Piyasadaki en iyi servis hizmeti apple'ndır özellikle office iletişim diye bir servisi var cihazı gönderin size yenisini göndersinler o seviye bir hizmet sunuyorlar. Ama gelelim kvk teleservice telpa Bunlarda tam tersi sağlam cihazı bozup gönderirler.
Telefonunuz lumia ise parça yurt dışından geliyorsa mümkün değil. Microsoft Türkiye'nin umrunda olmayan cihazlarda servisin ilgilenmesini beklemeyin.
 
mahmuts6

mahmuts6

Üye
allah yardımcın olsun. teleservice kadar iğrenç bir kurum olamaz. sağlam giden bozuk döner artık alıştık bunlara. o yüzden ürün alırken teleservice garantisi altında ise dokunma bile garantiyi yok saymak gibi birşeydir.
 
  • Beğen
Tepkiler: DenizhaNq
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
c.tesi dahil 30 iş günü dolarsa ms turkiyeden yeni cihazı full kutulu direk alırsın. Tteleservice ilk gonderdiğinde ekran değişimi yapmış. Bu yüzden koruyucun değişmiş. Sen şimdi verdiğinde ekran problemini de yazdıysan o yüzden cihaz beklere düşmüştür. Parça geldi mi değişim yapıp gönderirler...
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş onları keyfini beklersen işin yaş şarj soketi bozuldu diye anakartı mı değiştirmişler ? Ve o ekrandaki camı niye söktünüz diye sordun mu ?
Kardeş onları keyfini beklersen işin yaş şarj soketi bozuldu diye anakartı mı değiştirmişler ? Ve o ekrandaki camı niye söktünüz diye sordun mu ?
Aradım temperli camım urunle birlikte gelmedi dedim teleservice aksesuar garantisi vermiyor onarım sırasımda kırılmıştır dedi bende kırık camı yoplayın o zaman dedim sonuç yok ureticiyle görüşün diyopar sadece ayıptır ben size emanet etmişim ekrana en ufak bir mudahale olmamasına ragmen temperli camı miye söküyorsunuz beni arayın biz urunu test ederken temperli camı kırdık diyin eyv der geçerim dalga geçer gibi film çekip yollamışlar
Sizin cihazınız nedir? Konu yanlış yerde olabilir.
Sorunuza gelince. Piyasadaki en iyi servis hizmeti apple'ndır özellikle office iletişim diye bir servisi var cihazı gönderin size yenisini göndersinler o seviye bir hizmet sunuyorlar. Ama gelelim kvk teleservice telpa Bunlarda tam tersi sağlam cihazı bozup gönderirler.
Telefonunuz lumia ise parça yurt dışından geliyorsa mümkün değil. Microsoft Türkiye'nin umrunda olmayan cihazlarda servisin ilgilenmesini beklemeyin.
Cihazım Nokia 1320 şuan yeni aldığım telefonda Asus Selfie
allah yardımcın olsun. teleservice kadar iğrenç bir kurum olamaz. sağlam giden bozuk döner artık alıştık bunlara. o yüzden ürün alırken teleservice garantisi altında ise dokunma bile garantiyi yok saymak gibi birşeydir.
İş sadece teleservicede bitmiyor Uretici firman saglamsa bi mail at firmadan teleserviceden direk aranır şikayetin dinlenir şikayetin cihaz degişimi için uygunsa uretici cihaz degişimini anında onaylıyor yada sizle konuştuktan sonra teleserviceyi sıkıştırıp duzgunce onarılmasını saglıyor cihaz eline ulaşıncada arayıp cihazdan memnun olup olmadıgını soruyor Nokia markalı cihazları kimse takmadıgı için boyle madur oluyoruz malesef
c.tesi dahil 30 iş günü dolarsa ms turkiyeden yeni cihazı fu ll kutulu direk alırsın. Tteleservice ilk gonderdiğinde ekran değişimi yapmış. Bu yüzden koruyucun değişmiş. Sen şimdi verdiğinde ekran problemini de yazdıysan o yüzden cihaz beklere düşmüştür. Parça geldi mi değişim yapıp gönderirler...
Ekranım felan degişmedi aksine ekranımda bir çizik bile yoktu şarj soketi işlem gorurken ekranı mahvetmişler ve temperli camı sokmuşler anlam veremedim bu duruma yasal sure 20 iş gunu cumartesi dahil degil yedek parça bu sürede gelmezse kesinlikle yeni cihaz almam işletim sistemide bi turlu gelişmedi direk hakem heyeti 680 tl fatura tutarını alacam eger 20 iş gununden once gelirse ve saglamca onarildiysa 400 tl satacam biktirdi beni bu teleservice
 


Üst Alt