Telekinezi

    Konu Sahibi
Bakin.Kuran da bahsediliyor. insanlar yaradilmadan.once hayatlarini film.gibi seyrettiriliyor. Ve gercek hayatta bunu daha once yasamis gibiyim diyoruz. Iste bu dejavu. Bunun telekinezi ile hic bir alakasi yok

Telekenizeye baglamadikki
 

msy2017

Üye
dejavu hakkında bilimsel bir hipotez şöyle: Beynin sağ ve sol lobları arasında çeşitli nedenlerden dolayı 1-2 mikrosaniyelik çalışma farkı oluyor yani biri geriden geldiği için olayı sanki iki kere yaşanmış gibi algılıyor insan.hatta çok yaşanıyorsa epilepsi gibi bir hastalığınız olabilirmiş.banada dejavu olur ben farkettiğimde mesela karşıdaki kişinin lafını değiştirmeye çalışıyorum farklı bir şey söylesin diye
 
Tepkiler: HacKLess

CasuS_87

Üye
bende uğraşıyorum bu işlerle hafiften ve bana inanmıyo bizim sınıftakiler felan ama bilmiyolar tabi bu işin bilimsel bişey olduğunu kaşık eymeye çalıştım ama daha başarılı olamadım denicem ama yakında tekrar
 

Araba aküsü falan bağlamadın dimi.Eğer gerçekten kaldırıyorsan helal olsun sana
 
ilk yaptığım şey psi wheel çevirmek oldu. En kolayı bu. Herkes yapabilir bence.
 

Önce normal bi kağıt aldım. Küçük boyutta kare şeklinde kestim 4e katladım sonra yeniden açtım .bi tane dikis ignesi aldım silgiye sapladım. Diğer ucuna kağıdı dengeli şekilde koydum ellerimi yaklaştırdım. Düşùncemi yoğunlastırdım. Nasıl döndügünü kafamda tasarladım. Düşünürken dönmeye başladı. Güzel bi duygu. Sen de yapabilirsin ilk denemede olmasa bile sonrakilerde olmaya başlıyo. Eger gercekten ister ve inanırsan olur
 
    Konu Sahibi
Cidden donuyo yani baya baya ?
 

Cidden donuyo yani baya baya ?

Ciddiyim gerçekten oluyo. En kolayı bu zaten. Youtube da ömer çelakılın programında gördüydüm yapanları. Onlar yapıyosa ben de yaparım dedim yaptım oldu. İlerleticektim ama derslerim aksıyo diye bıraktım. Yeterli zaman varsa denenmesi gereken bi şey bence.
 

Benzer Konular