bu siteye göre kendi tarayıcısı operadan daha hızlı olması gerekir ama bence ister anna olsun ister belle kendi tarayıcısı ile internette dolaşmak bir eziyet sayfayı yüklemeden 0kb da dakikalarca sadece bekliyor.Bu sorunu yaşayan sadece benmiyim yoksa genel bir sorun mu bu merak ediyorum?