Telefonum kendisi kapanıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SonyXperia

SonyXperia

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum kendisi kapanıyor
Neo v telefonum var sürümü gingerbread ve blacklist programını indirdim virüs olduğunu sanmıyorum çünkü olumsuz bir yorum okumadım. O programdan sonra sık sık değil ama 3 4 günde bir bazen haftada bir telefon kapanıyor açılıyor. Ayrıca ram booster programını yükledim acaba ondan mı kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar :)
 
ladrex84

ladrex84

Üye
bende neo v tlf. Ilk aldığımda kendiliğinden kapanma sorunu vardı. Servise gönderdim simdi sorunsuz çalışıyor. Sistemle alakalı olabilir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt