SonyXperia
Üye
Telefonum kendisi kapanıyor
Neo v telefonum var sürümü gingerbread ve blacklist programını indirdim virüs olduğunu sanmıyorum çünkü olumsuz bir yorum okumadım. O programdan sonra sık sık değil ama 3 4 günde bir bazen haftada bir telefon kapanıyor açılıyor. Ayrıca ram booster programını yükledim acaba ondan mı kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar 

