Telefonum çok isiniyor !!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefonum çok isiniyor !!
arkadaşlar telefonum şarjdayken internete girdiğimde çok isiniyor en son telefon reset attı kendine çok rahatsız oluyorum..bu sadece bendemi yoksa genel bir sorunmu ?
 
arkadaşlar telefonum şarjdayken internete girdiğimde çok isiniyor en son telefon reset attı kendine çok rahatsız oluyorum..bu sadece bendemi yoksa genel bir sorunmu ?

Androidlerin Tamamınde Vardır Bu Sorun Ben Ace 2 Kullanıcısıyım Bendede ısınıyor.
 

tevley

Üye
kardeş eğer Normalde o kdr ısınmıyorsa problem yok çünkü şarjdayken aldığı şeyi verdiği için ısınma oluyo bilin bunuda ya
 

MaxipmaN

Üye
şarjdayken internete girersen batarya ömrü kısalır hem de deli gibi ısınır konu locked
 
şarj ederken telefonla internete girince her telefon ısınır
 

emre.koc

Üye
bende de çok ısınıyor normaldir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...