esref6363
Üye
telefonum açılmıyor lütfen yardım edin...
lg optimus black.. telefonu root yaptım.. rom manager indirdim ..
nova 8 zip dosyasını hafızana kartına kopyalayıp rom manager de..
install zip dedim telefonum kilitlendi..
error yazıyordu..
bc 2 tool ile acil kurtarma yaprım suan logoda takılıp kalıyor.. neolur yardım edin
nova 8 zip dosyasını hafızana kartına kopyalayıp rom manager de..
install zip dedim telefonum kilitlendi..
error yazıyordu..
bc 2 tool ile acil kurtarma yaprım suan logoda takılıp kalıyor.. neolur yardım edin


