Uygulama Telefonu Çöp Mü Yaptım ? (:

DeHaYaS

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu Çöp Mü Yaptım ? (:
Bugün durup dururken bir rom yüklemek istedim (venom) dosyasını indirdim attım telefona.

daha sonra cihazı recovery mod ile başlatıp gerekli ayarlardan sonra romu kurdum fakat telefon açılmadı ilk açılış ekranında dondu kaldı.

Biraz kurcaladım ettim falan ne yaptıysam artık şimdi recovery moda girmiyor. Bootloader ile başlatıyorum recoveryi seçiyorum telefon kendini resetliyor ve gene ilk açılış ekranına gelip bekliyor.

O kadar kurcaladım ki telefonda şarj kalmadı ve hiç bir şey yapamıyorum. Bootloadera giriyorum şarj olmuyor, bootloaderdan telefonu kapatıyorum elektiriğe takınca kendi kendine açılıyor, recoverye geçemiyorum reset atıyor, telefon normal açılmıyor donup kalıyor. Ne yapsam bilmiyorum.

Bu arada telefon htc one x bataryayı da çıkartıp şarj edemediğim için bekliyorum öyle.

Ne yapabilirim acaba bu durumda ?
 

sumer35

Üye
Kurduğunuz rom Kernel ile uyumlu mu kontrol ettiniz mi
 

sumer35

Üye
Kurduğunuz rom Kernel ile uyumlu mu kontrol ettiniz mi
 

-Emre

Üye
bataryanızı farklı bir şekilde doldurup işlemleri en ufak ayrıntısına kadar tekrar uygulayın. ve hangi recovery türü kullanılıyor buna da dikkat edin
 

DeHaYaS

Üye
    Konu Sahibi
Kurduğunuz rom Kernel ile uyumlu mu kontrol ettiniz mi
Bunu artık kontrol edemem galiba.
garanti yolu gözükmüş size
garantiye gitmemek için burdayım

bataryanızı farklı bir şekilde doldurup işlemleri en ufak ayrıntısına kadar tekrar uygulayın. ve hangi recovery türü kullanılıyor buna da dikkat edin
Yani çıkmayan bir bataryayı zor şarj ederim gibime geliyor.

Bu arada arkadaşlar fastboot ekranında bilgisayarı telefona bağlayınca telefondaki dosyaları görmem gerekiyor dimi ?Orjinal bir usb kablo ve orjinal ruu dosyası ile sorunu çözdüm.

Kolay gelsin herkese