bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın
----------Eklendi @ 23:19:19 ---------- Yazıldı @ 23:18:33 ----------
bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın
Tamamen tercih meselesidir... Ben de sürekli Nokia kullandım... 6600, N-Gage, N93, N95 vs... Hiçbirine bir lafım olmadı. Hepsi ayrı bir güzeldi... Ama N900 baştacıdır benim için... Başka telefon alabilirim ama almıyorum... N900'üm almama izin vermiyor...

Çok sitem etmişsiniz, telefonu parçalamakta da serbestsiniz... Anlamadığım, bir telefondan ne bekliyorsunuz?