Telefondan sım karta kopyalama sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

ona2000

Üye
    Konu Sahibi
Telefondan sım karta kopyalama sorunu
Arkadaşlar telden sim karta kopyalama olmuyor. Ben bulamadım. Bilgisi olan varsa ayrıntılı şekilde açıklayabilirmi?
 


AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Rehbere Gir.

Ekranda Telefon Numaraları Gözüküyorsa

Kopyalamak istediğin numaraları işaretle ve seçenek tuşuna bas kopyala seçeneği olması gerek nokia-maemo tam olarak bilmiyorum ama bi dene
 

ona2000

Üye
    Konu Sahibi
Rehbere Gir.

Ekranda Telefon Numaraları Gözüküyorsa

Kopyalamak istediğin numaraları işaretle ve seçenek tuşuna bas kopyala seçeneği olması gerek nokia-maemo tam olarak bilmiyorum ama bi dene

sağol ama o söylediklrrin n900 de olmuyor maalesef..
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
Yardım etmek amacım vardı biliyorum n900 farkli dir
 
ahmethan046

ahmethan046

Üye
Yardım etmek amacım vardı biliyorum n900 farkli dir

n900 de sim e kisi alamiyorsun
backup tan yedek alip devam etmen gerekli
yada ovi den rehberini yedekleyip baska telefon ile aktarabilirsin yada aktarman gerekir
saygilarimla
 

ona2000

Üye
    Konu Sahibi
n900 de sim e kisi alamiyorsun
backup tan yedek alip devam etmen gerekli
yada ovi den rehberini yedekleyip baska telefon ile aktarabilirsin yada aktarman gerekir
saygilarimla

teşekkürler cevaplarınız için..
tahmin ettiğim gibi sime kopyalanmıyor..
 

whophoper

Üye
arkadaşlar bende telefonun kişilerini yedeklemek istiyorum fakat pc suitten bakıyorm numaralar eksik oluyor, aktar seceneğiyle hafıza kartına yedekliyeyim diyorum yine numaralar eksik bana yardımcı olurmusunuz ?
 

whophoper

Üye
neyse teşekkürler arkadaşlar sattım kurtuldum iphone 4 aldım
 
kaan dean

kaan dean

Üye
ilginc gercekten sim kopyalanmiyor diye sattiysan helal olsun..
 

whophoper

Üye
yok ondan dolayı değil elbette, nokianın n900 ü öksüz bırakmasından dolayı ve artık mecburen developerlarda maemodan vazgeçmesi... ayrıca nokianın işletim sistemi başarısızlığı derken bendede başka çare kalmadı malesef:p son 2 seneye kadar koyu bir nokiacıydım ama nokia sağolsun buz gibi soğuttu beni... teşekkür ederim NOKIA...:vur
 

keops_crush

Üye
ne yazıkki whophoper arkadaşım gibi düşünüyorum ... alırken özel ilgi ve bilgi gerektirdiğini biliyordum fakat bir cihaz çıkartıp bu kadar destek vermemesini ve belirsiz açıklamalar ile oyalanması nokia gibi bir deve yakışmadı ve benide iyice soğuttular bende telefonumu iphone ile değiştirmeyi düşünüyorum yakın zamanda ...
 

alenen75

Üye
bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın

----------Eklendi @ 23:19:19 ---------- Yazıldı @ 23:18:33 ----------

bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın
 
osmanayman

osmanayman

Üye
bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın

----------Eklendi @ 23:19:19 ---------- Yazıldı @ 23:18:33 ----------

bende n900 kullanıyorum fakat abatısız şuana kadar en az 100 den fazla telefon kullandım ve sattım ama bu n900 kadar berbat bir telefon görmedim hiç bir pok yok bu telefonda birtaqne bile farklı telefon kulşlanmadım hep nokia aldım ama n900 den sonra nokiadan tamamen soğudum ne interneti hızlıymış ne kamerası güzelmiş birinin sözüne kanıp aldım ama bin pişmanım 3g yok rehber kopyalama yok arama yönlendirme yok bilmem o yok bu yok peki bunun nesini övüyorlar anlamıyorum yok neymiş bir sürü program varmış alsın başına çalsın o programları 750 tl ye aldım ama çekiçle parçalamama az kaldı böyle bir rezil hantal bir telefon olabilirmiya n95 nokianın en güzel telefonu bana sitem eden etsin ama nokiadan gerçekten soğudumbütün paralarımı nokiaya vermiştim hiç birine acımadım ama bu n900 o parayı verdiğime bin pişmanım almak isteyen arkadaşlara tavsiyem sakın sakın paranızı çöpe atmayın çok program varmış diye kanmayın istediğimiz özellikler yoksa alsın programı başına çalsın

Tamamen tercih meselesidir... Ben de sürekli Nokia kullandım... 6600, N-Gage, N93, N95 vs... Hiçbirine bir lafım olmadı. Hepsi ayrı bir güzeldi... Ama N900 baştacıdır benim için... Başka telefon alabilirim ama almıyorum... N900'üm almama izin vermiyor...:oke: Çok sitem etmişsiniz, telefonu parçalamakta da serbestsiniz... Anlamadığım, bir telefondan ne bekliyorsunuz?
 

alenen75

Üye
sitem ederim tabi allah aşkına bitane özellik gösterirmisin ne çağrı yönlendirme yapabiliyorum ne ön kamerayı kullanabiliyorum ne görüntülü görüşme yapabiliyorum anlıyacağın biraz program koymyşlar sırf milleti kandırmak için
 
osmanayman

osmanayman

Üye
Nokia'nın sahip çıkmadığı doğru. Allah'tan linux kullanılmış da geliştiriciler uğraşıp duruyorlar... Ön kamerayı şebekesel görüşmelerde kullanamadığımız doğru fakat skype vs kullanabiliyoruz. Keşke olsaymış ama dediğim gibi Nokia desteği sıfır... Ama N900 gerçekten kötü telefon değildir. Sadece size hitap etmiyordur. Ona da saygı duyarım. Vesselam...:oke:
 

alenen75

Üye
telefondaki rehberi sim hafızasına nasıl kopyalıyacam bilen varmı ve faceboktaki videoları izleyemiyorum navigasyon olmuyor bilgisayardan kısa bir video attığımda izleyemiyorum bozuk dosya diyor bunlar hakkında bilgisi olan arkadaş varsa bilgilendirirse sevinirim
 
osmanayman

osmanayman

Üye
Öncelikle faster application manager ve filebox indir, işine çok yarayacaklar. Faster dan mplayer, kmplayer, sib vs indir video izlemek için. Diğerleriyle ilgili foruma bak istersen olmazsa buradan yazarım şimdi çıkmam gerekiyor.:oke:
 

alenen75

Üye
burdan linklerı yollarsan sevinirim kardeşim
 


Üst Alt