Yardım Telefonda Harici Mikrofon kullanmak?

Sponsorlu Bağlantılar

folfol322

folfol322

Üye
    Konu Sahibi
Telefonda Harici Mikrofon kullanmak?
Herkese merhabalar, ben cep telefonumda video kaydı yaparken harici mikrofon kullanmak istiyorum. Aynı telefonun kendi kulaklık mikrofonunun işlev gösterdiği gibi. Bunun için bir yaka mikrofonu aldım. Mono girişli (Tek boğum). İlk denememde telefon kablo bağlantısını gördü fakat mikrofon takıldıktan sonra telefonun dahili mikrofonu pasif hale gelmedi. Ben de internetten araştırdım, bunu telefona empoze edebilecek bir aparat varmış, ondan sipariş ettim geldi. Kullandım fakat yine aynı sonuç. Harici mikrofon yeteri kadar ses almıyor, telefonun dahili mikrofonu da hiçbir şekilde pasif hale gelmiyor.

Özetle; Telefona mikrofon bağladığımda yalnızca mikrofondan ses alarak video kaydetmesini sağlamak istiyorum. Çözüm önerisi olan varsa lütfen yardımcı olsun. :)

(Harici yaka mikrofonu kullandım) (Kullandığım ekstra aparat; kulaklık - mikrofon ayırıcı) (Kullandığım telefon LG G4)
 


DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Bence Telefon İle Alakalı Olabilir.Kulaklık Takınca Nasılki Telefonun Mikrofonunu Kullanmıyorsa Bundada Böyle Bieşy Olabilir
 
folfol322

folfol322

Üye
    Konu Sahibi
Doğru da olabilir aslında, ben de deniyorum birşeyler ama bir türlü başaramadım. Aslında yapabilmiş olsam çok işlevsel bir olay olacak.
 


Üst Alt