compnaion
Üye
Telefona rom attım kafayı yedi
Galaxy w telefonuma cm9 final sürümü yükledim.Başta herşey çok güzeldi.Real racing 3 indirdim hiç kasmıyor.Neredeyse hiç ısınmıyordu.İki tane daha uygulama attım telefon kafayı yedi rr3 te aşırı kasma oyundan atma,usb ile attığım büyük dosya tam 99 olduğunda yüklemeyi durdurma, bir seçeneğe felan tıklarken ekranda seniyelik beliren kırmızı çerçeve vs vs. Ne yapsam telefonu kurtar mı yapsam yoksa rom mu değiştirsem yada başka bir çözüm yolu varmı???
