Uygulama Telefona rom attım kafayı yedi

Sponsorlu Bağlantılar

compnaion

Üye
    Konu Sahibi
Telefona rom attım kafayı yedi
Galaxy w telefonuma cm9 final sürümü yükledim.Başta herşey çok güzeldi.Real racing 3 indirdim hiç kasmıyor.Neredeyse hiç ısınmıyordu.İki tane daha uygulama attım telefon kafayı yedi rr3 te aşırı kasma oyundan atma,usb ile attığım büyük dosya tam 99 olduğunda yüklemeyi durdurma, bir seçeneğe felan tıklarken ekranda seniyelik beliren kırmızı çerçeve vs vs. Ne yapsam telefonu kurtar mı yapsam yoksa rom mu değiştirsem yada başka bir çözüm yolu varmı???
 


bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
bi format tekrar dene
 

compnaion

Üye
    Konu Sahibi
öyle yapayım olmazsa rom değiştiririm
 


Üst Alt