Telefona Ram atmak ??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Telefona Ram atmak ??
Merhaba arkadaşlar..

ARkadaşım tutturmuş ben Galaxy s alacam diye ..Bende diyorum SII al az daha biriktir..Adam da diyor ki ben o kadar para vermem alırım Ram atarım telefona daha hızlı olur..
Evet arkadaşlar Ram atarım dedi ama ben hiçbir şey anlamadım..Böyle bir şey var mı gerçekten ??
 
Zannetmiyorum.Arkadaşın PC ile karıştırmış galiba öyle bir şey olursa Galaxy S telefonu olan adam neden gidip Galaxy S II ya da SIII alsın...Ram'i donanımsal olarak taksa bile yazılımsal olarak telefona bağlayamaz gibime geliyor, hadi diyelim böyle bir şey yapılabiliyor, bunun için arkadaşının öyle böyle değil aşırı profesyonel olması gerekli.
 
Tepkiler: MasteLaa ve Emma-Watson

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
ben de diyorum yapamazsın diye diyor ki sen karışma ben hallederim
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Olmaz diye bir sey yok ama nerdeyse imkansiz diye bir sey var arkadasin boyle bir sey yaparsa dunya cep telefonu literaturune adini yazdirir. Ama belki de sanal ramden bahsediyordur.
 
Bırak o zaman ne hali varsa görsün.Ondan sonra kafasını taşlara vurursa gülersin hem iyi olur senin için
 
ram değil rom dur o yahu
 
Tepkiler: Emma-Watson
Olmaz diye bir sey yok ama nerdeyse imkansiz diye bir sey var arkadasin boyle bir sey yaparsa dunya cep telefonu literaturune adini yazdirir. Ama belki de sanal ramden bahsediyordur.

Hocam Galaxy S'e istediği kadar sanal ram takviyesi yapsın SII'ye yetişme imkanı olabilir mi..Galaxy S ICS'yi orjinal olarak alamadı ileriki güncellemelerde neler neler olur o tahmin etsin.Galaxy S II'in önü daha açık.

- - - Eklendi - - -

ram değil rom dur o yahu

Hocam bende öyle düşündüm ama rom atmak Galaxy S II yerine Galaxy S almanın sebebi olabilir mi ki
 
Hocam bende öyle düşündüm ama rom atmak Galaxy S II yerine Galaxy S almanın sebebi olabilir mi ki [/QUOTE]
Paraya kıyamıyor olabilir
 

Uruloki

Üye
Swap ram den bahsediyor dicem ama adam ram atarım demiş yok artık diyorum
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Hocam bende öyle düşündüm ama rom atmak Galaxy S II yerine Galaxy S almanın sebebi olabilir mi ki

Paraya kıyamıyor olabilir
[/QUOTE]

Evet biraz cimridir

- - - Eklendi - - -

Şöyle bana dediki Ram atarım telefonum uçar..
 
Galaxy s 3 çıktı s alınmaz artık
 
hahahaha rom atarım diyecekti heralde
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

Yunkaai

Üye
Rom atıp overclock yapıcaktır.Bu arada s alınmaz diyen arkadaş.Asıl şimdi tam zamanı
 

Yunkaai

Üye
Tehlike ";4781451][COLOR="DarkRed' Alıntı:

şaka mı yapıyorsun? s3 çıktı sen s alınır diyorsun
[/COLOR]

s hafife alıncak bielr tel değil. 3 ciktigi icin fiyatida duser...mis
 

cyber

Üye
büyük ihtimal romdur o ram olsaydı ram takarım derdi rom atacak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...