Eray telefon bayağı güzelmiş ya
O yıllarda çocukluk saçmalıkları olan popülerlik ve ego tatmini gibi önemli gelen şeyler nedeniyle okulda bayağı bir havam vardı.

Gerçi bir kaç kez derste çalan cep telefonu nedeniyle hocaya kaptırmıştık ama olsun.

Şimdide Bada 2.0 RC yüklü Wave II var. Kendi reklamımı yapayım, kendi videom kamera çekimi tırt olsada olsun. Ben yaptım oldu.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız