telefon tecrübesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
telefon tecrübesi
İlk telefonunu hatırlayan varmı ve ne zaman aldığınız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
hatırlayamıyorumkı :D

ortason falandı galıba
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
anılbaran

anılbaran

Üye
ıııı 5-6 sene önce vodafone 125 diye takoz bi telefon .
 
mstf_l

mstf_l

Üye
1110i vay be ne gunlerdi
 
fullwar

fullwar

Üye
Motorola CD930. Tarihi hatırlayamadım. :)

 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
Eray telefon bayağı güzelmiş ya :)
 
fullwar

fullwar

Üye
Eray telefon bayağı güzelmiş ya :)

O yıllarda çocukluk saçmalıkları olan popülerlik ve ego tatmini gibi önemli gelen şeyler nedeniyle okulda bayağı bir havam vardı. :) Gerçi bir kaç kez derste çalan cep telefonu nedeniyle hocaya kaptırmıştık ama olsun. :) Şimdide Bada 2.0 RC yüklü Wave II var. Kendi reklamımı yapayım, kendi videom kamera çekimi tırt olsada olsun. Ben yaptım oldu. :ehe

 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
nerden nereye desene :) bende ilk zamanlar okula götürmezdim de zaten şimdi serbest tek şart derste kapalı olacak :) dinleyen kim ayarlıyorum ben unutsam bile telefon kendini sessize alıyo :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: fullwar
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
1995 motorola d 460

 
spy ghost

spy ghost

Üye
    Konu Sahibi
:vur tebrik ederim benim içinmi saklıyordun :ehe
 
Symbianizm

Symbianizm

Üye
6110
 
senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
6300 :D 2009 da aldım hala kullanıyorum :D
 
anılbaran

anılbaran

Üye
kısaca hort diyon yani :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt