telefon team win yazısında bugda kaldı

    Konu Sahibi
telefon team win yazısında bugda kaldı
Arkadaşlar, cm 12.1 yüklü ve root lu iken telefon fabrika ayarlarına sıfırla yaptım telefon kapandı ve sonra teamwin yazısı çıkıp duruyor. Ekran bir kararıyor bir teamwin yazısı çıkıyor çözümü nedir?
telefona odinle tekrar cm12.1 kurdum. rom yükleme işlemi bittikten sonra telefon açılıyordu samsung yazısı çıktıktan sonra yine team win yazısı çıkıp durmaya başladı. boot loop ta kalmıştır diye düşündüm, bataryayı çıkar tak yaptım, sonra teli tekrar açtım yine aynı şey.
 

H0lligan

Üye
telefona odinle tekrar cm12.1 kurdum.
Derken ?? O hangi odin ? O hangi telefon ?