Telefon tavsiyesi.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
one x veya s3 derim. Tasarım olarak da sony nin yeni telefonları mükemmel.
 

Xelord

Üye
One X ve S3 pahalı telefonlar. Bütçen yetiyorsa al tabi S3.
Xperia S ve P yi düşün bence fiyatlarına göre de karar verirsin :P
Reklam olur mu bilmiyorum ama şu siteyede bakabilirsin:
 
Xperia Arc ve Xperia U arasında kalmıştım tasarımından dolayı U aldım ve şuanda hiç bir pişmanlık duymadım sadece küçük bir sıkıntım var oda yeni olmasından kaynaklı sanırım rood yapamadım nereye baktıysam bulamadım ama 720p video izleme olsun menü geçişleri olsun benim hoşuma gitti. symbiandan sonra ilk android deneyimim olacak bu telefonu tavsiye ederim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...