merhabalar, 5700 imi 5 yildir cok severek kullandim daha da kullanmayi dusunuyordum aslinda ama batarya problemi ve tuslarin dokulmesiyle cakma tus ve cakma batarya almak zorunda kaldim malesef.. Ondan sonra tel kullanilmaz bir hale geldi.
Simdi yeni tel bakiyorum. 700 tl yi asmasa iyi olur. Nokia istiyorum aslinda ama pek tavsiye edilmiyor bu aralar. Bedava uygulamalar indirmek bol bol oyun oymamak muzik dinlemek internete hizli girmek istiyorum. Kesinlikle dokunmatik olsun. Ekran parlaklgina ve renklere onem veriyorum. 5 mp, flasli olsun. Tavsiyelerinizi bekliyorum simdiden tesekkurler.