Telefon Tavsiyesi Telefon Tavsiyesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon Tavsiyesi
arkadaşlar konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın.ben bi telefon alacam 450-460tl bütçem var.bu bütçeyle 3gli ve wlan özelliği olan hangi telefonları alabilirim.wlan o kadar da önemli değil.olmasa da olur yani.ikinci el ve sıfır telefon önerilerine açığım.şimdi ben kendime bir kaç tane tel belirledim onlar hakkındaki önerilerinizi de almak istiyorum aslında.
6220 klasik sıfır gibi faturalı garantili-420tl
n78 sıfır 460tl
n81 8gb ikinci el faturalı satacak telefoncu temiz diyo) 430tl

şimdi ben hangisini alıyım bunlardan yada sizin tavsiye edeceğiniz bi tane var mı*
 
bi kere fiyatları kim verdiyse aşırı pahalı vermiş.6220c fiyatı 350-380 arası ikinci eli.bence n78 al tipi falan daha hoş
 
    Konu Sahibi
bi kere fiyatları kim verdiyse aşırı pahalı vermiş.6220c fiyatı 350-380 arası ikinci eli.bence n78 al tipi falan daha hoş
ya aslında 440 bana sıfırını demişti 6220 onu da 420 ye alırız herhalde adam 1 aylık cihaz dedi valla bilmiyorum.yani şimdi faturasız da almak istemiyorum şimdi sakat.senin verdiğin fiyata faturalı filan mı
 

Nadir

Emekli Yönetici
ikinci el N95,N82,N79,N78 alabilirsin..
 
15 günlük 6220c buldum burda ben fiyatı 340 a ancak para yoktu o an üzerimde alamadım.dediğim gibi eğer kutu fatura falan tam ise en fazla 350 ver.internetten de alabilirsin ikinci el hiç bir sorun olmaz
 
    Konu Sahibi
eyvallah maaşı bi alalım da bakacaz bi çaresine artık
 
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...