Telefon tavsiye isteyenler :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
Telefon tavsiye isteyenler :)
Telefon tavsiye isteyen dostlar çok aramızda bence PİYASAYI iyi bilen bi arkadaşımız şöyle bi konu açsa daha iyi olur hem konu kalabalığıda olmaz :D bi fikir mesela şu


200-300 TL arası
dokunmatik ----------------- klasik
a modeli ---------------------------------- b modeli
c modeli ------------------------------------d modeli


böyle böyle devam etsin ... tavsiye edeceğiniz telefonlar :) şöyle yorumlarlada temeli atılı yani arkadaşlar şunuda ekleyelim tarzında :)
şimdi diyecekelr istek şikayet filan bölümüne aç diye ama orada fazla ilgilenilmiyo admin lerimizin işleri yoğun tek işleri maxi değil bizde destek çıkalım dimi ama :P::P:
evet umarım biri dikkate alır bunu :) çok arkadaş var tavsiye isteyen :)
devamlıda güncel tutarız :)
saygılar...:evet:
 


mertesacker

Üye
200-300 tl arasında dokunmatik isterseniz samsung s5233 veya s5600 alabilirsiniz :bigstar:
 
technoshark

technoshark

Üye
:D adam konu açsa demıs sen ne dıyorsn :D harıka :D
 
  • Beğen
Tepkiler: emreilhans
mangdaşire

mangdaşire

Üye
aslında güzel olabilir.ama listenin sürekli güncellemesi lazım.
 
technoshark

technoshark

Üye
çok uğraştırır.. sanki :S onuda gelecek olan üyelere duyurmak felan var ? adam hiç anlamıyorsa gelicek direkt işte atıyorum optimus black alıcam nasıl.. konu açmayı bilmeyenler bile var kii.... biraz uzun uğraş ister gibi geldi bana :S
 
  • Beğen
Tepkiler: adsız123456

adsız123456

Üye
çok uğraştırır.. sanki :S onuda gelecek olan üyelere duyurmak felan var ? adam hiç anlamıyorsa gelicek direkt işte atıyorum optimus black alıcam nasıl.. konu açmayı bilmeyenler bile var kii.... biraz uzun uğraş ister gibi geldi bana :S
Katılıyorum :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
çok uğraştırır.. sanki :S onuda gelecek olan üyelere duyurmak felan var ? adam hiç anlamıyorsa gelicek direkt işte atıyorum optimus black alıcam nasıl.. konu açmayı bilmeyenler bile var kii.... biraz uzun uğraş ister gibi geldi bana :S

Arkadaşa katılıyorum bence kimse uğraşmaz...
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoblue

technoblue

Üye
uğraşmaya gerek yok bence. herkes derdini bi şekilde anlatıyor. anlaşılmayan bir durum olmuyor kanımca. yine de düşünüp kafa yorduğun için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: emreilhans
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
ya işte biz sonuçta tavsiye ediyoruz biraz birikim var konulara yorum yapannlarda bizde o birikimlerden yararlanıp böyle bi konu açıp üst konu yapıp güncel tutsak olurdu sankide evet biraz uğraş istiyo :D biz biliyoruz biz önermizsek bi bildimiz var yine aynı cevabı veririk mesela optimus black nasıl cevap: arkadaşım iyi olmasa listeye eklenmezdi gibisinden :D :D
bi fikirdi ! :D önemseyip yorum yaptınız için minnettarım :bigstar::bigstar: :yuru
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
Masha

Masha

Üye
Lg optimus me bence hem android 2.2 froyo hem kaliteli hem tasarım acısında ıyı :oke:
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
ne me'si ne optimus'u :d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d::d:
bence bi konuyu okuyun :oke:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
burayada yazabılır mesala herkes ))) bence en iyisi lg optımus black mesala suan smartphonelar arasında fıyat olarakta tasarım olarakta hız ve şarj gıbı ozellıkler olarakta. 3 hafta once aldım cunku )) gercekten cok kalıtelı telefon yapmıslar ekran parlaklıgı falan 800-900 tl fıyat aralıgı olanlar bakabılır mesala ) )
 
61semih

61semih

Üye
gereksız ve faydasız olur bence.kısıler kendı ıhtıyaclarını karsılıyacak telefon tavsıyesı ıstıyor kımısınde kamerasında flashı cok onemlıyken kımısınde onemlı olmuyor.yanı bu ısın ıcınden cıkılmaz bız 500tl ye telefonu onerırız adam derkı bunun şuyu eksık baska ne onerırsınız e bırseyler eksık olması lazım degılmı yoksa fıyatı 2000tl olurdu
 
emreilhans

emreilhans

Üye
    Konu Sahibi
gereksız ve faydasız olur bence.kısıler kendı ıhtıyaclarını karsılıyacak telefon tavsıyesı ıstıyor kımısınde kamerasında flashı cok onemlıyken kımısınde onemlı olmuyor.yanı bu ısın ıcınden cıkılmaz bız 500tl ye telefonu onerırız adam derkı bunun şuyu eksık baska ne onerırsınız e bırseyler eksık olması lazım degılmı yoksa fıyatı 2000tl olurdu

bi fikirdir :) :)
engin dostum sendeki bu optimus black aşkı nedir ya <3 :D :D :yuru:yuru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt