Telefon Tavsiyesi TELEFON TAVSİYE ANKETİ

Hangi Telefonu Alıyım Yada Hangi İşletim Sistemli.


  • Kullanılan toplam oy
    27

fk555897

Üye
Telefondan beklediğin neler?
 
Telefondan beklentilerini yazarsan daha iyi yardımcı oluruz.
 
    Konu Sahibi
ben aldığım telefonda internette gezinmek,oyun oynamak,film izlemek,müzik dinlemek,kamerasıyla video ve fotoğraf çek isterim bu özelliklere uygun bi telefon varsa ya yoruma yazın yada ankette oylayın... ve tabiki uygulama mağazasıda iyi olmalı
 
Bence L720 almamalısın çünkü 512 mb ramle sıkıntı olur. Ace 2 zaten baştan ele film izleyeceksen. Nokia X in kamera biraz sıkıntılı gibi Nokia XL ta 5 mp kamera var biraz daha iyi olur gibi. Nokia XL , S3 Mini ile GMD kaldı. Ekran farkına göre seçim senin.
 
Bana göre GM Discovery almalısın
 
    Konu Sahibi

kardes ekran pek önemli değil 3 inc den büyük olsun yeter sen ne diyosun
 
Nokıayaya bi şans ver hatırlamıyorum tam ama xl daha iyiydi galiba ya onu al almazsanda s3 mini al
 

Kerim.

Üye
Xl'nin nesi iyiki?
 
Ram kamera ekran olarak falan daha iyi.
 

0MG90

Üye
GM Discovery iyi senin için.
 
O bütçeye iphone alacak hali yok ne alsın nokıa iyidir
 

Grotesk

Üye
Nokia kullanıyorum,casper via v4 al derim yada Gm elite,discovery.

 
    Konu Sahibi
arkadaslar gmd almayı planlıyodum ama bazıları şarz yeri bozuluyo ve servisi yok diyolar sizce doğrumu ??*
 
Telpa servis yönünden fazla ugrastirir,servis yok derken onu kast etmis olabilirler
 
Tepkiler: ByEmre221
Evet bizim sınıfta bi kızda var taktığında temazsızlık oluyodu artık. Ekrandada beyaz bişey vardı ölü pixel gibi
 

0MG90

Üye
Bizim sınıfta 2 kişide var sorunları yok