Öneri Telefon Önerisi.

sekajmer

Üye
kalın ve ağır demezsen 920 derim gerçekten acayip sağlam ve eline aldığında onu hissedebiliyorsun . s3 kadar ince ve yine sağlam olsun dersen 925 derim .
 
Tepkiler: esmeran3
Bölümümüzde günlerdir yaptığımız uyarılara rağmen tartışmaya sebebiyet vererek forum düzeninin bozulmasına ve kavga ortamına dönüşmesine sebebiyet veren arkadaşlarımıza 2 hafta geçerli olmak üzere 5'er puan uyarı cezası uygulanmıştır.

Uyarı puanı 12'ye ulaşan turbocore35 arkadaşımız banlı duruma düşmüştür.

Lütfen forumdaki mesajlarınıza dikkat edin.
Burası karşılıklı anlayış ve hoşgörü içerisinde paylaşmak, bilgi alışverişinde bulunmak, sorunlara çözüm üretmek ve tecrübeler doğrultusunda tavsiye vermek için var.

Bundan sonra forum düzeni konusunda daha hassas davranılacağını umar, iyi forumlar dilerim.
Konu açık.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: Pikkaccu, The Shadow ve esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi


Peki Lumima 1520 ne zaman çıkar para sorun değil veririm babama durur 1 ay içinde zaten o limit 2000 olur
1020de pahalı şu an arkadaş için eğer wp alacaksa 925 android alacaksa g2 ama onu sevmezse xperia z alınabilir

Androidi sevmiyorum pek ya uygulama çoook ama gereksiz yarısı abuk sabuk program. ama yarayışlı proğramları çok kullandım s3 ü s4 de kullandım 2 hafta pek bi farkı yok. ikiside sağlam değil. bu yüzden sağlamlık ve kalite aynı anda olmalı lumia nın arkasında yılların tecrübesi MİCROSOFT var mağaza 1 2 yıl içinde bayağı bi gelişir sanki kim biliyordu bundan 3 sene öncesine kadar androidin bu kadar gelişeceğini nokia bağımlılık yapıyor artık ya )
kalın ve ağır demezsen 920 derim gerçekten acayip sağlam ve eline aldığında onu hissedebiliyorsun . s3 kadar ince ve yine sağlam olsun dersen 925 derim .

1 - 2 ay bekleyeceğim yine artık ne alacağım belli olacak
 

alical33

Üye
wp yi madem beğenmissin bütçene uyan en uygun cihaz 925
 
Tepkiler: esmeran3

@evleaks

Üye
peki bulutsuz bu uyarı puanlarına nerdn bakılıyor bize bildirim gelmiyor ..
 
peki bulutsuz bu uyarı puanlarına nerdn bakılıyor bize bildirim gelmiyor ..

Sol tarafta, kendi profil isminize tıkladığınızda, açılan penceredeki bilgiler arasında uyarı puanınızın durumunu görebilirsiniz.
 
Tepkiler: The Shadow ve esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
wp yi madem beğenmissin bütçene uyan en uygun cihaz 925


ŞİMDİ BAKIYORUM LUMİA 925 in özelliklerine kullanan arkadaşlar var mı acaba bide lumia 1520 2.2 ghz 20mp kamera felan o nezaman çıkar sormak istiyorumda
 

@evleaks

Üye
Sol tarafta, kendi profil isminize tıkladığınızda, açılan penceredeki bilgiler arasında uyarı puanınızın durumunu görebilirsiniz.
yalnız çıkmıyorki oyle birşey ödül puanları çıkıyor ??? .
ŞİMDİ BAKIYORUM LUMİA 925 in özelliklerine kullanan arkadaşlar var mı acaba bide lumia 1520 2.2 ghz 20mp kamera felan o nezaman çıkar sormak istiyorumda
ocak şubat gibi gelicek
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
LUMİA 925 TASARIM OLARAK GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL KAMERANIN ÇIKINTISI O GÜZELLİK EKRAN FELAN CİDDEN ÇOK UYGUN
yalnız çıkmıyorki oyle birşey ödül puanları çıkıyor ??? .
ocak şubat gibi gelicek


Zaten pek birşey kalmamış o zaman bekler lumia 1520 alırım peki fiyat konusunda ne kadar bi fiyat aralığında olabilir?
 

@evleaks

Üye
ama bende yok o bolum nedenki ? kendimde göremiyorum ..
 

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
@bulutsuzgece Bizde gözükmüyor sayın admin sadece sizde ve diğer modaratörlerde gözüküyor galiba.
 
Sayin moderator peki 12 puana ulasinca sureli ban mi yiyoruz yoksa ebediyenmi
 
Tepkiler: esmeran3

alical33

Üye
ŞİMDİ BAKIYORUM LUMİA 925 in özelliklerine kullanan arkadaşlar var mı acaba bide lumia 1520 2.2 ghz 20mp kamera felan o nezaman çıkar sormak istiyorumda
1520 ocakta gelecek galiba fiyatta 900 dolar gibi bişey olcakmış açıkçası ben 1520 bkliyorum
 
Tepkiler: esmeran3

esmeran3

Üye
    Konu Sahibi
1520 ocakta gelecek galiba fiyatta 900 dolar gibi bişey olcakmış açıkçası ben 1520 bkliyorum
gerçekten özellikleri çok güzel ve tatmin edici bende bekliyeceğim artık ne yapalım nasıl olsa para yerinde duruyor yani 1800 1900 tl gibi bi parayı gözden çıkaracağız ama güzel bir cihaz alacağız
 
Tepkiler: alical33

alical33

Üye
gerçekten özellikleri çok güzel ve tatmin edici bende bekliyeceğim artık ne yapalım nasıl olsa para yerinde duruyor yani 1800 1900 tl gibi bi parayı gözden çıkaracağız ama güzel bir cihaz alacağız
aynen öyle bekleyelim bakalım derviş hesabına döner inşAllah
 
Arkadaşlar uyarı puanlarının, uyarıyı veren tarafından belirlenen bir geçerlilik süresi var.
O süre sonunda uyarı puanınız önceki durumuna düşüyor.
 
Tepkiler: esmeran3 ve The Shadow

q0nzalez

Üye
920nin beni muthiş şekilde etkikeyen videosu buydu
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
dakika 2:06ya bakarsanız telefon patlayıcıyla patlatılıyo ama kasada sadece mermi delikleri var hala bi butun halinde duruyo