Telefon Önerisi..!!(Q Klavye)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mirach61

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Önerisi..!!(Q Klavye)
Herkese Selam ilk önce.Bir telefon almak istiyorum fakat oldukça az zamanım var bu yüzden araştıramıyorum ve size güveniyorum.

Bütçem yaklaşık 500-600TL Arası
Daha önce 5800 kullandım (Dokunmatik olmasın)

Q klavyeli olsun istiyorum(öncelik sadece) Aklımda bir tane var görmüştüm internette

Sonny Ericsson Aspen-Bu modelin türkiyeye geliş tarihi ne zaman olduğunu bilsem kaçırmam alırım ama gelmez büyük ihtimal.
Güzel msj yazabileceğim bir telefon olması gerekir.
Wifi olmazsa olmazlardan.
Oyun pek Oynamam.
lg crystal inceleme fırsatım oldu güzel bence fiyatına göre
dediğim gibi 1-2 model inceleyebildim.Yardımlarınızı Bekliyorum
Şimdiden çok Teşekkürler.
 

Utku

Üye
e71 yeni model istersen e5
 

mirach61

Üye
    Konu Sahibi
Şuana kadar hep nokia kullandım bıktım yani herşey aynı.Bi farklılık yok başka markalardan almak istiyorum artık.
Teşekkürler..
 

Utku

Üye
blackberry bak o zaman
 

hoss

Üye
black berry oneririm kesinlikle
bb 8520 modeline bak vodafone kampanyali fiyati uygun
 

mirach61

Üye
    Konu Sahibi
telefona baktım bb 8520 pek beğenmedim arkadaşlar dedi 20 yaş için kullanışsız bir telefon dediler hemde
başka önerisi olan varmı arkadaşlar
se aspen hakkında bilgi olan veya şimdiden teşekkürler
 

hoss

Üye
kim demişsse yalan söylemiş hatta vodafone reklamlarında bile var 8520 modeli gencler iyi bir tercihti , ama begenmediysn samsung chat ve oomnia pro modellerine de bakabilirsin
aspen de cok iyi bir telefon sanal ereyonum , teknosepet gibi internet sitelerinden bulabilirsin
 

mirach61

Üye
    Konu Sahibi
teknosepet te 565 lira aspen dil sorunu falan yoksa kesinlikle onu alacağım ilgilendiğin için sağol
 
black berryde hoş telefon bütçeni zorlamayacaksa black berry al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...