Telefon öneriniz ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

craplex

Üye
    Konu Sahibi
Telefon öneriniz ?
arkadaşlar bu aralar yeni telefon alcam 600 - 700 tl civarı bütçem var bana iyi bi telefon önerirmisiniz 5800 haricinde. bide müzik dinlemek için ideal bişey olursa sevinirim teşşekürler..
 

anl_tr

Emekli Yönetici
Bence şuanda hiç telefon alıncak zaman degil çünkü tüm firmalar yeni telefon çıkarmak üzereler.Benden tavsiye 1-2 ay daha beklemen ...Bende bekliyorum.
Hee illa alıcam diyosan dokunmatikm istersin yoksa normalmi.
 

craplex

Üye
    Konu Sahibi
dokunmatik almayı düşünüyorumda bende bekle yönnündeyim...
 
dokunmatik yerıne şu ürüne bakabilirsin ilgini çekecektir..nokia 5730 xm çılgınalışverişte 567 tl 8 gb hafıza kartıda hediye
 
kesinlikle n79 kardeşim mütiş bir alet n95ten bile daha iyi diyebilirim mütiş bir alet kesinlikle favorim verdigin paranın hakkını vericektir
 
Şu anda piyasada 600-700 tl alıcaın bi dokunmatik tel.den çok iyi performans alamssın.Bencede n79a bi göz at.
 

laveled

Üye
Bence şuanda hiç telefon alıncak zaman degil çünkü tüm firmalar yeni telefon çıkarmak üzereler.Benden tavsiye 1-2 ay daha beklemen ...Bende bekliyorum.
Hee illa alıcam diyosan dokunmatikm istersin yoksa normalmi.

bencede haziran ayını bekle yeni süper telefonlar çıkacak iphone 4g htc evo nokia n8.
 

craplex

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşşekürler arkadaşlar hepsini incelicem
 

haltie

Üye
N900 öneririm alıcaksan onu al biraz bekle ama bence onun için
 

laveled

Üye
hocam adam 600-700 tl bütçem var demiş.Önerdiğiniz telefonların fiyatları ne kadar olur acaba?

ya arkadasim bende bilmiyorum fiyatlarini ama en azindan bu telefonlar cikinca eski modelleri ucuzlayacak.mesela amerikada bi magzada iphone 3gs 197$ iken simdi 97$ dusmus.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...