Telefon önerileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
Telefon önerileriniz
750-1000 lira arası
Sar değeri normal veya düşük
Android tercihimdir Symbian 3 te olabilir
Ekran boyutu 3.5" veya 4.0" arasında (3.5" ve 4.0" dahil)
En az 1 GHZ
Tasarımı güzel, ele oturan bir tip istiyorum sizin önerileriniz nelerdir?
 
xperia neo v galaxy w galaxy s başka aklıma gelmiyor symbian istiyorsan nokia 701 önerebilirim..
 
Tepkiler: Amaru Shady

sataer

Üye
neo v ile 701 e bak bence.
 

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler hemen bakıyorum
 

xPaSHax

Üye
xperia güzel cihaz arc bulunabılır ıkıncı el
 

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
xperia arc hepsiburada.com da indirimli 1049 lira
 

Yunkaai

Üye
xperia active...

ama ekran kucuk kaliyo.
 
Dostum paran varsa geniş ekranlı android al bence symbian'a hiç bulaşma. Symbian 4 çıksa dahi almam artık gerek stabilizite gerek uygulama konusunda sürünmekte zaten nokia bu yılda hisselerinin %50sini kaybetmiş battı diyebiliriz kısaca
 

Uruloki

Üye
motorola atrix bak derim

- - - Eklendi - - -

motorola atrix bak derim
 

mfdrn

Üye
    Konu Sahibi
motorola atrix in ekranı TFT olmasa cok güzel olurdu



- - - Eklendi - - -

xperia active...

ama ekran kucuk kaliyo.
Cidden telefon güzelmis fakat ekranı cok küçük heralde bu sebeple bazı özelliklerini güzel yapmıslar fakat en az 3.5"
 
eğer radyasyon değerleri önemliyse ki benim için önemli Wonder'i öneririm 0.527 W/KG sar değeri vardı sanırım Xperia Neo V nin Sar Değeri Çok Yüksek Sanırım 1.200 W/KG Nin Üzerindeydi
 

stabilizitemi sana başkada bir şey demiyorum
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
Xperia Arc almanı öneririm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...