Telefon Önerileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tabiki89

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Önerileriniz
Yeni telefon almayı düşünüyorum.Önceliklerim:
-Müzik kalitesi yüksek
-Wireless
-Kapasitif Dokunmatik
-Çözünürlüğü yüksek kaliteli ekran
-Mp si yüksek kamera (flaşlı)
-Dayanıklı
-İşlemci gücü yüksek

En uygun N8 düşündüm ama onun işlemcisi 667mHZ Bu kadar yüksek özellikli telefon için bu işlemci düşük değil mi?
İphone 4 var ama Apple kesin eksik bişeyler bırakmıştır onda güvenemiyorum
(not: fiyat konusunda sıkıntım yok)

Önerileriniz benim için çok önemli.Şimdiden herkese teşekkürler.
İyi Forumlar.
 

ilhn6111

Üye
bence htc hd2 almalısın...aradığın özellikleri fazlasıyla bulabileceğin bir telefon...(1GHz Snapdragon™ işlemci)
 

ungood20

Üye
wawe var ama ben cıkınca galaxy S almaya calışcam
en güzeli google nexus almak ama gözüm tutmuyor
ama nexus alırsan günceleme beklemeden cıkınca yükleyebiliyorsun özellikler artık satndart oldu 1gz işlemci felan
android müthiş gelcek var
wawe olmuycak androidin yan ürünüdür
samsung arayüz geliştirmişken iceriğinede el atayım dedmiş gibi geldi bana wawe hakkında bu sölediklerim.
 
Nokia x6 al derim kardeş şuanda piyasada alınabilecek en iyi telefon tasarımı harika
 

kol@j

Üye
black berry dene bence
 

tabiki89

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunmak isterim.
n8 hakkında ne düşünüyorsunuz? 680 mHZ yeterlimi o donanıma ve Symbian 3 e? Benim aklım hala onda tek korkum işlemci hızı. Ama önerilerinizin hepsini inceliyicem.
 
Kendi adıma bende teşekkür ederim kardeş bana kalırsa n8 alma çok kaba bi telefon yerine daha zarif bi telefon alabilirsin x6 gibi
 

tabiki89

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Wave nasıl bir telefon? galaxy S de güzel bir telefona benziyor

Kendi adıma bende teşekkür ederim kardeş bana kalırsa n8 alma çok kaba bi telefon yerine daha zarif bi telefon alabilirsin x6 gibi

Bence n8 de zarif bi telefon. :S neden nokia 1ghz işlemili yapmadıki onu? Öyle olsa hiç düşünmez alırdım.
 

Neverex

Üye
Dostum aradığın özelliklere en uygun telefon Nokia X6.Bizzat inceledim.Hoş bir telefon.Tavsiye ederim.
 

tabiki89

Üye
    Konu Sahibi
Doğrudur ama aklım n8 de kaldı işte. Keşke 1ghz işlemcisi olsa. Galaxy S de çok güzel. N8 in ekranı o kdar iyi değil. Arada kaldım hepten.
X6 s60v5 işletim sistemine sahip bence yavaş bi telefondur.
 

kemal21

Üye
bence iphone 4 al asla pişman olmazsın
 
X6 gerçekten harika bi kullanın anlayacaksınız ben bittim telefona
 
Kardeş bu X6 nın ses çıkışları nasıl? Bi mp3 player gibi performans alabiliyor musun?
harika kardeşim 2 tane hoparlör var gerçekten müzik dinlemenin keyfine varabiliyosun üstelik dokunmatiği o kadar hassaski hiç bu kadar beklemiyodum
 

tabiki89

Üye
    Konu Sahibi
Kulaklık anlamında sormuştum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...