Android telefonlardan daha duyarlı derken? Gidip de adı bile belli olmayan, çin malı işe yaramıyan içinde android yüklü dandik cihazlarla karşılaştırmak başka diğerleriyle karşılaştırmak başka... Dokunmatik olayı markadan marka değişir, kullanılan malzemeye göre ;ama ben iphone 5le benim kullandığım Ray arasında ya da arkadaşın S4'ü arasında ya da Z arasında vs bir fark göremiyorum hikaye bence. En azından ben daha yaşamadım, aha algılamıyor... İşte dokunuyorum işlemiyor olayını...
Kısacası bunlara takılma, konu sahibi arkadaş... 5S'in dokunmatiği kötüymüş? Sadece komik =P Sorun olmaz, 5S'in ekran boyutu bana yeter diyorsan, ios istiyorsan, sorunun bu(dandik dokunmatik haberi) olmasın.