telefon önerebilirmisiniz ?

    Konu Sahibi
telefon önerebilirmisiniz ?
arkadaşlar telefon almayı düşünüyorum en fazla verebileceğim miktar 400 tl aradığım özellikler :
en az 3" ekran, wifi, işletim sistemi pek önemli değil java uygulamaları çalıştırması yeterli, hareket sensörü, orta halli bir kamera yardımlarınızı bekliyorum
 

feyloz

Üye
görüntülü görüşme önemli değil diyosan c5-03. 470 tl civarı fiyatı var. ayrıca 400 tlye pek iyi telefonlar bulamazsın söyliyim. 5800 da alabilirsin. yeni modellerde hatalar azaldı diyolar
 

Emre-45

Üye
İkinci el olabilir mi ??
 
    Konu Sahibi
dediğim gibi 400 tl yi kesinlikle geçmesin karnede bu kadar kırık varken 400 tl bile benm için büyük bi rakam s5233w, wawe525, nokia c3 veya nokia 5230 düşündüğüm modeller sizce hangisi ?

----------Eklendi @ 21:42:16 ---------- Yazıldı @ 21:41:53 ----------

yok 2.el istemiyorum sorun çıkartabiliyor

----------Eklendi @ 21:52:52 ---------- Yazıldı @ 21:42:16 ----------

arkadaşlar yardım lütfen
 

Remil_53

Üye

6700 slide işini görür 5mp flaşlı kamera kayar kapak şık tasarım hemde 350-400 lira ama qwerty li istiyorsan c3 olur.150 tl daha aş bütçeyi Xperia x10 mini de alabilirsin ama yok o kadar yapamam o zaman 6700 slide veya c3 al
 

6700 kullanmadım ama iyi bi şeye benziyor. c3 mesaj telefonu. wifi war ama kamera 2mp-flaşsız. karar senin
 

pRime.

Üye

6700 öneririm. Hızlı ve sorunsuz bir telefon.
 
Sana tavsiye edebilecegim telefonlar...

Nokia X3-02
Nokia C5
Nokia 5250
Nokia 5230

Ve üstüne 30-40 lira para ekleyebilirsen Nokia C5-03 almanı öneririm sana.Biraz daha çaba göster kap bence C5-03'ü...
 
ahhh abi sen naptin samsung demiyceksin bu forumda aninda nokiacilar duyuyor kokusunu. biz nokia kullanarak rezil olduk sende al sende rezil ol kampanyasi baslatiyorlar hemen 400 tl ye wave 525 alinir güzel cihaz türdeşlerine göre hizli ve kullanisli. yada gider bi monte alirsin oda işini görür. dokunmatik telefon düşünüyorsan bu fiyata başka telefon düşünmüyceksin yoksa pişman kalirsin dokunmatik yerine bastırmatik bir telefon aldiğin için. ekranlarinin kapasitif olmasina çok dikkat etmelisin.
 
    Konu Sahibi
evet bu telefonada göz atmıştım ama wifi olmadığı için vazgeçmiştim önerin için yinede sağol ama c3 olabilir zaten 2mp kamera bana yeter sürekli fotoğraf çeken biri değilim ama internet vazgeçilmezim
 
bence de c3 al. ben kullanıyorum gayet memnunum. eğer para biraz daha fazla olsaydı başka şeyler önerebilirdim ama onların içinde c3 güzel. 6700 kuzenm de var. ama wifisi yok o kötü ben kendime c3 aldıktan sonra bi arkadaşm da aldı. çok memnunuz
 
    Konu Sahibi
önerilerin için teşekkür ederim Nokia x3-02'nin tipi hoşuma gitmiyor c5 tip olarak güzel ancak biraz daha büyük ekranlı bişey istiyorum nokia 5250 ve 5230da wifi yok
c5-03 güzel telefon ama ben bu telefonu 3 yıla yakın bir süre kullanıcağım için dokunmatik dayanırmı bilmiyorum

----------Eklendi @ 11:27:12 ---------- Yazıldı @ 11:23:56 ----------

faruk şuan düşündüğüm modeller wawe 525 ve c3 zaten ikisi arasında kaldım ama c3 daha sıcak gibi

----------Eklendi @ 11:27:33 ---------- Yazıldı @ 11:27:12 ----------

önerilerin için teşekkür ederim Nokia x3-02'nin tipi hoşuma gitmiyor c5 tip olarak güzel ancak biraz daha büyük ekranlı bişey istiyorum nokia 5250 ve 5230da wifi yok
c5-03 güzel telefon ama ben bu telefonu 3 yıla yakın bir süre kullanıcağım için dokunmatik dayanırmı bilmiyorum
 
Galaxy gio,mını,5,fıt gibi cihazlara bakabilirsin androidli olarak
 
C5-03'ün dokunmatiği çok iyi durumda ve oldukça kaliteli.Tepkime süresi çok iyi ve hafif bir dokunuş yetiyor.Kesinlikle hiçbir problem yasamassın emin ol buna.O'na alternatif olarak 5800 veya C3'den baska telefonlara yönelme bence
 
    Konu Sahibi
Galaxy gio,mını,5,fıt gibi cihazlara bakabilirsin androidli olarak
galaxy serisi benim bütçeyi aşıyo önerin için yinede teşekkür ederim

----------Eklendi @ 14:17:48 ---------- Yazıldı @ 14:13:54 ----------

kararımı verdim 3 ay tatilin ortalarında alıcam telefonu neden dersen c5-03 şimdi 470 lira 2.5-3 ay'a kadar 420 falan olur diye düşünüyorum bende 40 lira gibi bi para katarsam alabilirim eğer onu alamazsam c3 alıcam 5800ı düşünmüyorum çünkü çevremde 7-8 arkadaşımda var ve 5 tanesi telefon hakkında sorun yaşıyo bende 6. olmak istemem
bu arada önerilerin için teşekkür ederim
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar kafamı karıştıran bişey var ben c5-03 almaya karar vermiştim ama 1 tane arkadaşımda wave525 var kaliteli bi telefon sesi,kamerası,wifisi güzel işletim sistemi bada os flan ve fiyatıda uygun sizce onumu almalıyım ?
samsungcular bi yardım eli uzatın nasıl bir telefon yardım ? eksileri artıları neler ?
 

pRime.

Üye

Wave 525 iyidir. Al gitsin.
 
    Konu Sahibi
beni düşündüren şey ekran renk derinliğinin 262bin renk olması sence bu fazla bi engel çıkartırmı ?