Tavsiye Telefon ne zaman alınmalı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Scourge

Scourge

Üye
    Konu Sahibi
Telefon ne zaman alınmalı ?
Arkadaşlar ablam telefon alacağız. Sizce 2015 e girmeden mi alalım yoksa 2015 de mi ? Bazı sitelerde 2015 de cep telefonlarına %10 gibi zam gelecekmiş diye gördüm.
 


KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
100 - 150:tl: Değeri Göze Eklersen Beklesin CES İle MWC'de Manyak Telefonlar Çıkacak
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bekle derim
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Para olunca al :D
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
vergilerin yükseleceği söyleniyor. Ama 2015'te yeni cihazların çıkacağı da söyleniyor
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Alacağın telefona göre bekle kardeşim. Şimdi mesela z2-z3 alacaksan hiç bekleme al çünkü zam kapıda. Ama bir z4 alacaksan bekle tabi ki :D
 
0MG90

0MG90

Üye
Yeni telefon her zaman çıkacak, beklemeyin bence bu ay veya Ocak'ta alın
 
ByKatre

ByKatre

Üye
yurt dışı al hem daha ucuz hem de zam falan hikaye ne zaman alırsan yazılım noktasında garantisi ile ulaşabilirsiniz yönlendireyim :)
 
lazye

lazye

Üye
Bence z2 alın bu aralar zam da gelecek zaten :)
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
5s i vurur mu zam
 
Invoke

Invoke

Üye
Alın, gitsin. Yeni çıkan cihazlar ucuz olmayacak sonuçta.
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye
skylinegti

skylinegti

Üye
bence hiç bekleme kesinlikle zam gelir telefonlara...
 
kadikoy

kadikoy

Üye
sinirli ve kızgın olduğun zaman alma ,sakin ve neşeli olduğun vakit al doğru tercih edersin.:)))
 

Benzer Konular

bilisimler
Cevap
2
Görüntüleme
315
DarkredBlue61
0sıfırcı
Telefon Tavsiyesi Samsung
Cevap
36
Görüntüleme
907
0sıfırcı


Üst Alt