Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
TavsiyeTelefon ne zaman alınmalı ?
Sponsorlu Bağlantılar
Scourge
Üye
Konu Sahibi
Telefon ne zaman alınmalı ?
Arkadaşlar ablam telefon alacağız. Sizce 2015 e girmeden mi alalım yoksa 2015 de mi ? Bazı sitelerde 2015 de cep telefonlarına %10 gibi zam gelecekmiş diye gördüm.
KinG Tornado
Üye
100 - 150 Değeri Göze Eklersen Beklesin CES İle MWC'de Manyak Telefonlar Çıkacak
YaşlıTaşCocuk54
Üye
Bekle derim
KayraBey
Üye
Para olunca al
Mad EagLe
Üye
vergilerin yükseleceği söyleniyor. Ama 2015'te yeni cihazların çıkacağı da söyleniyor
@@DiAbLo@@
Üye
Alacağın telefona göre bekle kardeşim. Şimdi mesela z2-z3 alacaksan hiç bekleme al çünkü zam kapıda. Ama bir z4 alacaksan bekle tabi ki
0MG90
Üye
Yeni telefon her zaman çıkacak, beklemeyin bence bu ay veya Ocak'ta alın
ByKatre
Üye
yurt dışı al hem daha ucuz hem de zam falan hikaye ne zaman alırsan yazılım noktasında garantisi ile ulaşabilirsiniz yönlendireyim