telefon kamerası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefon kamerası
arkadaşlar telefonun kamerası açılırken ve kapanırken tık diye bi ses gelmesi normalmidir autofocus var kamerada özellikle barkod okuyucularda da oluyor
 
evet kullaniyom hala duruyir baktn ams yok bisi
 
Ben de de oluyor auto-focus özelliğinden dolayı. Kameradayken de ekrana tıkladığımda focus yapıyor ve ses çıkıyor. Normal bir şey.
 

Xelord

Üye
Bende de oluyor hiç merak edip düşünmedim. Çok normal geldi bana
 
fotoğraf çekerken ayarlardan değiştiriliyor. perde sesi klavuz sesi vesaiire :=
 
    Konu Sahibi
Ben de de oluyor auto-focus özelliğinden dolayı. Kameradayken de ekrana tıkladığımda focus yapıyor ve ses çıkıyor. Normal bir şey.
ben hoparlörden gelen sesi demiyorum kameranın oradan bir sefer tık sesi geliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...