Telefon herşeyi mp3 olarak görüyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

semiramis02

Üye
    Konu Sahibi
Telefon herşeyi mp3 olarak görüyor
arkadaslar nokia 5130 kullanıyorum. hafıza kartına attığım herşeyi telefon mp3 olarak görüyor.video program herseyi öyle görüyor.hafıza kartını dün aldım nedeni nedir acaba ?

 


Karanlık97

Karanlık97

Üye
İyide ayarları değiştirme varsa değiştir xD Yani Symbian'dan pek anlamam ama.. Biirlikte aç gibi birşey varsa oradan ayarları değiştir hiç olmadan çağresiz Fabrika..
 

semiramis02

Üye
    Konu Sahibi
fabrika ayarlarınıda yükledim formatta attım olmadı ya bir türlü mp3 bile oynatmıyor su an video acmıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt